Stenholm13
Silver
”Råkade” i all hast köpa en fenix 6 pro på tradera, men insåg när jag köpt den att det inte var safirglas…. Hur tycker ni att gorilla glaset är? Repar det lätt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul. Grattis! Du får återkomma med en recension.Jag var också sugen på en Adventure då den var spontant snyggare på bild men sen när jag jämför dem på filmer (youtube) så är det nog just att den har läderbandet som gör den snyggare på bilderna, för mig. Och med den stora diffen i pengar kombinerat med att jag har ett brunt 22mm läderband från tidigare Fenix så fick det blir en Athlete. Känns som rätt val för mig.
Micke på klockeriet i Uddevalla fick iväg klockan igår trots att deras postgång redan hade gått, snygg service!
jag har lyckats repa den men ingen aning hur.. kvällen innan fanns inget sen så nästa morgon var det en repa på den. bäst att lägga på ett skärmskydd.. finns billigt på amazon syns knappt”Råkade” i all hast köpa en fenix 6 pro på tradera, men insåg när jag köpt den att det inte var safirglas…. Hur tycker ni att gorilla glaset är? Repar det lätt?
Okey! Ja tror ärligen att jag kommer sälja den igen, just safirglas har blivit en upphägning för migjag har lyckats repa den men ingen aning hur.. kvällen innan fanns inget sen så nästa morgon var det en repa på den. bäst att lägga på ett skärmskydd.. finns billigt på amazon syns knappt
Fenix 6 med skärmskydd..
Jag jobbar som butikskontrollant och har min 6s pro på jobbet så jag köpte ett tempered glass på Amazon för typ 100kr och inte ens lyckats repa det ens och glaset på klockan är hårdare. Ska tillägga att den varit med om några brottningsmatcher oxå.”Råkade” i all hast köpa en fenix 6 pro på tradera, men insåg när jag köpt den att det inte var safirglas…. Hur tycker ni att gorilla glaset är? Repar det lätt?
Tempered glass, hur är det mot gorilla glass?Jag jobbar som butikskontrollant och har min 6s pro på jobbet så jag köpte ett tempered glass på Amazon för typ 100kr och inte ens lyckats repa det ens och glaset på klockan är hårdare. Ska tillägga att den varit med om några brottningsmatcher oxå.
Denna har jag rockat i 3 veckor non stop.Fortfarande favoriten bland analoga urtavlor även om det är en rippoff på IWC's design.
- lättläst i all belysning
- Altimeter, väder, stegräknare och solnedgång / uppgång på tavlan.
- batterisnål, drar runt 2,5% per dag på min 7X
Vad har ni för favoriter ?
Riktigt fin! Grym display på den.Denna har jag rockat i 3 veckor non stop.
Brukar sällan ske.
Yes, Marq 2 adventureRiktigt fin! Grym display på den.
Marq Adventure ?
Infocal ReloadedFortfarande favoriten bland analoga urtavlor även om det är en rippoff på IWC's design.
Återkommer hela tiden till den här. Lättläst, mycket information, snygg.Fortfarande favoriten bland analoga urtavlor även om det är en rippoff på IWC's design.
ser bra ut.. det jag tycker är lite konstigt med Garmin är att de är så emot kolon i klockan..Det är bara en orginal garmin watchface som har kolon.Återkommer hela tiden till den här. Lättläst, mycket information, snygg.
Fin batteritidser bra ut.. det jag tycker är lite konstigt med Garmin är att de är så emot kolon i klockan..Det är bara en orginal garmin watchface som har kolon.
Saknar Enduro 1s watchface
tog bilden från nätet men ja enduro hade bra batteri..full laddad så låg den på 55 dagarFin batteritid
Om man skulle få långtråkigt och vilja prova på ditt WF, va heter det då?Fortfarande favoriten bland analoga urtavlor även om det är en rippoff på IWC's design.
Den heter Top Gun ChronoOm man skulle få långtråkigt och vilja prova på ditt WF, va heter det då?
Här finns det en hel del också men måste läggas in via dator.
Watchface Builder for Garmin – Creating your own watchface app for garmin device without coding
Thousands of watch faces for Garmin watch devices. Creating your own watchface app for garmin device without coding.garmin.watchfacebuilder.com
Om du håller in knappen nere till vänster kan du spola framåt.Misstänker detta är en mjukvarufråga men testar ändå.
Någon som vet ifall de går att spola istället för byta spår på Spotify när man kör på klockan?
Sjukt störigt att inte kunna spola i poddar när man är ute och springer med enbart klocka
Ser tyvärr inte ut så på min 245 music! Vilken version på spotifyappen har du? På min är det 1.5.10Om du håller in knappen nere till vänster kan du spola framåt.
Har samma version! Tråkigt om funktionaliteten är begränsad i din klocka.Ser tyvärr inte ut så på min 245 music! Vilken version på spotifyappen har du? På min är det 1.5.10
Eller ett ypperligt tillfälle att motivera nytt köpHar samma version! Tråkigt om funktionaliteten är begränsad i din klocka.
kan det vara så att ditt hem nätverk endast är 5ghz?. Jag har för mig att fenix endast kan ansluta till 2,4 ghz nätverk..Hej!
Har efter att behövt och fått byta min Garmin Fenix 5 saphire ett otal ggr. pga att ett av kontaktstiften på klockan erjade och det inte gick att ladda klockan gradera upp till Fenix 7 solar saphire. Vilket är ett generöst och trevligt erbjudande, dom är verkligen duktiga och deras garanti bra så ingen skugga över Garmin support som jag snackat med.
Nu till frågan är det någon som haft problem med att inte kunna ansluta till Wifi? Funkar hos en kompis wifi men inte mitt eget!
Tacksam för svar Krister
ska snart köra ett pass! Och ska vi vara ärliga så är det mer motiverande med bra Garmin på armen
Tack för svar, är inte jättehaj på sånt här med router men är det något man ställa in själv för jag antar det är en inställning på min rauter?kan det vara så att ditt hem nätverk endast är 5ghz?. Jag har för mig att fenix endast kan ansluta till 2,4 ghz nätverk..
ja gå in på routern genom webbläsaren.. där kan du välja om endast 5 ghz ska visas eller båda eller om den väljer själv har jag för migTack för svar, är inte jättehaj på sånt här med router men är det något man ställa in själv för jag antar det är en inställning på min rauter?
Tackar! Ska kolla om jag får till detja gå in på routern genom webbläsaren.. där kan du välja om endast 5 ghz ska visas eller båda eller om den väljer själv har jag för mig