Stenholm13
Silver
Om någon står i startrgroparna och funderar på att sälja sin 6x sapphire, så kan man ju alltid hojta till
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sorry, missat din fråga helt, gorilla är hårdare om jag inte minns felTempered glass, hur är det mot gorilla glass?
Ser fet ut vilken storlek?Gjorde mig ett litet klipp
51x14,9mm tror inte tactix delta finns i annan storlekSer fet ut vilken storlek?
Har dragit på detta men har nu fått till det tack för tips Riki87, Wi fi:et funkar nuTackar! Ska kolla om jag får till det
Hej!
Jag har på snudd bestämmt mig att min första smartwatch skall bli nån garmin modell. Jag gillar dock inte för lätta klockor, har ni några tipps på garmins med lite tyngd i?
Tyvärr.Någon med en Marq2 som kan kolla om denna "urtavla" funkar på dem.: https://apps.garmin.com/en-US/apps/03030574-3c6e-484a-9bd8-ce2ca0249651
(anar att den inte funkar)
Funderar uppgradera men då jag inte hittat några bra digitala urtavlor och inte riktigt har tid att skapa en egen så drar jag mig lite för att göra det.
//j
Misstänkte att den inte skulle funkaTyvärr.
Någon annan du vill att jag ska kolla?
Om jag vill ha digitalt så kör jag denna.Misstänkte att den inte skulle funka
Tack för att du kollade.
//j
Snart börjar AI ta över och implantera falska minnen och övertaganden till oss…Nackdelen med att ha hela sängen full med ungar
Snart börjar AI ta över och implantera falska minnen och övertaganden till oss…
Koppla ifrån, säg nej till bevakningssamhället …. Viva la revoluçion !!!
Klockans interna är, som alla andra klockors inbyggda som jag testat, rätt kass.Ni med en garminklocka och en pulsmätare, upplever ni stor förbättring med pulsmätare till eller tycker ni klockan funkar tillräckligt bra vid löpträning?
Ni med en garminklocka och en pulsmätare, upplever ni stor förbättring med pulsmätare till eller tycker ni klockan funkar tillräckligt bra vid löpträning?
vilket pulsband kör du med?Klockans interna är, som alla andra klockors inbyggda som jag testat, rätt kass.
För mig har de en förmåga att låsa på fel signaler vid löpning/styrketräning/cykling. Typ triggar på kadens, steg eller liknande så de kan ligga upp mot 50 slag fel.
Pulsbanden tycker jag däremot funkar perfekt.
//j
Garmins "röda". HRM-run tror jag det heter.vilket pulsband kör du med?