Ja. Det är värdelöst tyvärr.Någon som har kört open water med sin instinct 2? Hur bra håller GPSen när man simmar bröstsim? Jag fattar att crawl kanske synkar bättre, men min venu 3s är all over the place.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja. Det är värdelöst tyvärr.Någon som har kört open water med sin instinct 2? Hur bra håller GPSen när man simmar bröstsim? Jag fattar att crawl kanske synkar bättre, men min venu 3s är all over the place.
Tråkigt, kanske blir bättre med instinct 3Ja. Det är värdelöst tyvärr.
Jag hade min 2x solar tactical på insidan av fotleden ett par gånger. Stegräknare funkar bättre än att ha den på handleden. Mindre glädjesiffror.Egentligen önskar jag mig ett 1-2 meter Speedy Velcro så jag kan placera den över bröstkorgen slipp ha den på armen
Ni får överge Garmin och istället köpa en smart ring. Då slipper ni fläskiga klockor eller klocka på benetJag hade min 2x solar tactical på insidan av fotleden ett par gånger. Stegräknare funkar bättre än att ha den på handleden. Mindre glädjesiffror.
Gillar min Instinct mer än Oura ring.Ni får överge Garmin och istället köpa en smart ring. Då slipper ni fläskiga klockor eller klocka på benet
Har haft denna ett år nu och ja den är skottsäker + uppfyller alla mina behov, men den är stoooor trots min fläskiga arm.
Söker nu en mindre variant vattentålig med likvärdiga funktioner. Förslag mottages tacksamt, isf köpa helt ny online eller butik.
Egentligen önskar jag mig ett 1-2 meter Speedy Velcro så jag kan placera den över bröstkorgen slipp ha den på armen
Tyvärr så är ringarna inte i närheten lika användarvänliga!Ni får överge Garmin och istället köpa en smart ring. Då slipper ni fläskiga klockor eller klocka på benet
Nu blir det lite off topic här men vad jag läst ska ringarna iallafall mäta väldigt bra. Minst lika bra som klockorna gällande sömn, steg mm.Tyvärr så är ringarna inte i närheten lika användarvänliga!
Eller så köper man en nättare Garmin istället för monsterpuckarna!
En polare har Oura ring och sömnmättningen verkar funka bra. Men jag vill inte ha en extra ring på mig och betalar varje månad för tjänsten. Samsung ring behöver man inte abonnera men den funkar bara ihop med Galaxy telefoner.Nu blir det lite off topic här men vad jag läst ska ringarna iallafall mäta väldigt bra. Minst lika bra som klockorna gällande sömn, steg mm.
Samsung släpper ju sin snart. Garmin kanske kommer med en i framtiden
Har inget emot Garmins klockor heller (skräll)En polare har Oura ring och aömnmättningen verkar funka bra. Men jag vill inte ha en extra ring på mig och betalar varje månad för tjänsten. Samsung ring behöver man inte abonnera men den funkar bara ihop med Galaxy telefoner.
Gillar min Instinct och så stor är den inte.
Håller med. Man vill samla sin data men ändå ha andra klockor på sigHar inget emot Garmins klockor heller (skräll)
Däremot hade det ibland varit kul (dyrare) med en ring som klarar samma sak för då hade jag kunnat börja använda G-shock igen
Ja rent mätmässigt så lär de vara jämförbara eller till och med bättre. Men är passformen dålig så fungerar det sämre. Jag tänkte mest på hur övriga användarupplevelsen är. Jag gillar att se mina värden på klockan utan att involvera telefonen.Nu blir det lite off topic här men vad jag läst ska ringarna iallafall mäta väldigt bra. Minst lika bra som klockorna gällande sömn, steg mm.
Samsung släpper ju sin snart. Garmin kanske kommer med en i framtiden
Har Instinct 2x solar tactical och är jättenöjd med den. Bra funktioner, grymtbra batteritid, stor och tydlig MIP skärm, bra storlek.Ni som har Garmin Instinct 2.. är det en bra klocka ? Nöjda med den ?
Instinct 2x här. Väldigt bra klocka. Bra batteri. Bra display. Väldigt skön att bära. Ficklampan det bästa av allt. Enda negativa är att mina andra klockor samlar dammNi som har Garmin Instinct 2.. är det en bra klocka ? Nöjda med den ?
Visste inte att den också har ficklampaInstinct 2x här. Väldigt bra klocka. Bra batteri. Bra display. Väldigt skön att bära. Ficklampan det bästa av allt. Enda negativa är att mina andra klockor samlar damm
Ser ju otroligt stor utInstinct 2x här. Väldigt bra klocka. Bra batteri. Bra display. Väldigt skön att bära. Ficklampan det bästa av allt. Enda negativa är att mina andra klockor samlar damm
50 mm. Finns 45 och 42 har jag för migSer ju otroligt stor ut
Japp, den har LED-lampa. Tactical edition har även grön LED.Visste inte att den också har ficklampa
Ooh , man kanske skulle skaffa sig en Instinct 2X 50mm och ha som andraklocka men ändå samla dataJapp, den har LED-lampa. Tactical edition har även grön LED.
Vad heter den där urtavlan?
Samsung ring behöver man inte abonnera men den funkar bara ihop med Galaxy telefoner.
Bristande eller felaktig kommunikation från Samsung ligger bakom förvirringen. Kanske planerade Samsung att göra vissa av finesserna exklusiva för Samsung-telefoner – men ändrade sig. Oavsett ska Galaxy Ring kunna användas utan begränsningar med vilken Androidmobil som helst, så länge mobilen kör Android 11 och senare och har minst 1,5GB RAM.
Vad heter den där urtavlan?
Köpte en nästan ny Instict50 mm. Finns 45 och 42 har jag för mig
Det blev en Instinct 2 Solar 45 mm nästan ny på från Tradera för 2200.-50 mm. Finns 45 och 42 har jag för mig