Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis på födelsedagen
Slutat köra displayen i "always on" och batteritiden man får då är inte att leka med
Slutat köra displayen i "always on" och batteritiden man får då är inte att leka med
Det var väl så att jag tidigare var van vid Fenix och så ser det ju lite coolare ut som sagtTycker gesture mode är väldigt responsivt och funkar bra så ser ingen större anledning själv att ha always on på förutom att det ser lite coolare ut
Grym batteritidSlutat köra displayen i "always on" och batteritiden man får då är inte att leka med
Fortfarande efter sleep tracking och allt.Infinity utan jag har solat den.
Kanske hängt sigFortfarande efter sleep tracking och allt.
Haha, vi får se hur länge den håller.Kanske hängt sig
Har faktiskt hört att den kan hänga sig men då har det varit när den var 100%. Håll ctrl tills den stängs av. Borde lösa ifall den har hängt sigKanske hängt sig
Haha, vi får se hur länge den håller.
Den försvann nu.Har faktiskt hört att den kan hänga sig men då har det varit när den var 100%. Håll ctrl tills den stängs av. Borde lösa ifall den har hängt sig
Du behöver det dubbla för att fåJag fick på min 2x 200k lux under 6 timmar. Bluetooth och HR av men nådde ändå inte infinity symbolen
Hej!Tjena, alla och wow sicken trevlig tråd.
Jag har en 7x solar som jag är mycket nöjd med, men jag får tyvärr inte upp något i kalenderwidgeten på klockan. Jag kan öppna den men jag kan bara skrolla en gång innan widgeten kraschar. Någon som har haft samma problem och hur löste nu det isåfall?