• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

Det borde gå via connect iq appen via telefonen. Jag laddar alla mina tavlor på det sättet.
Trodde med det men då kommer denna ruta upp🤔
Bild för exempel
1000050998.png

Senast ändrad:
Kan vara att du behöver uppdatera själva appen och i så fall ligger den under uppdateringar längs med.
Screenshot_20250205_173731_Connect IQ.jpg

Senast ändrad:
Testade att installera om appen, jag kanske helt enkelt får testa att starta upp en gammal dator i gömmorna och ladda hem Garmin Express till Windows. Kan ju va att den behöver ett ny programvara via den vägen. Vissa tavlor kan jag ladda hem men väldigt få majoriten står de att de krävs en uppdatering av klockan

Testade att installera om appen, jag kanske helt enkelt får testa att starta upp en gammal dator i gömmorna och ladda hem Garmin Express till Windows. Kan ju va att den behöver ett ny programvara via den vägen. Vissa tavlor kan jag ladda hem men väldigt få majoriten står de att de krävs en uppdatering av klockan
Värt ett försök.

Känner mig lite militärisk såhär i orostider.
Provade S. Vette fasen. Dom borde haft M också 🤷😁

Edit: rört ihop det lite. Detta fanns i S och M. Det andra jag har fanns tydligen i både S, M och L. Till slut kommer det nog gå att få rätt storlek 🤸
1000004196.jpg

Senast ändrad:
1000009227.jpg

Bytte just "upp" mig ifrån en Forerunner 255 till en Epix Pro gen 2 och slogs av vilken skillnad det var på armbandet, ur Epix'ens synvinkel till det sämre. Orginalbandet av plast var hemskt så klickade hem och bytte ett silikon ifrån teknikmagasinet för 139kr -> mycket bättre.

Vart köper ni era band till Garmin?

Edit: rört ihop det lite. Detta fanns i S och M. Det andra jag har fanns tydligen i både S, M och L. Till slut kommer det nog gå att få rätt storlek 🤸
1000004196.jpg
Nice, jag har den i den i mörkgrön camo. 🙂 Synd att det bandet inte finns i L. Tycker att M är lite kort på den jämfört med de andra banden jag har.
1000022404.jpg

Senast ändrad:

1000004196.jpg
Men om du köpte det via Amazon brukar det gå att byta utan problem? Det där ser ut att sitta väl tajt, kommer du verkligen att gilla det?

Morning alla hoppas ni sovit bra inatt, jag känner mig väldigt mycket piggare än vanligt och de stämmer bra överens med mätningen.
Har använt ashwagandha en längre tid och va utan i flera dagar då jag tänkte trappa ner och sluta, men började ta igen igår morse, sen klämde i mig extra magnesium innan läggdags.
Om det var det som gjorde att jag sov bra vet jag inte men ska försöka ut värdera detta över en längre tid väldigt bra att kunna hålla koll på sömnen faktiskt och se mönster. Hade iaf 1 timme mer djupsömn i natt än igår

Va på exakt samma vilopuls i natt 44 bpm. Det är nog en hel del genetik skulle jag tro va varje människa har.
1000051079.jpg

Tillbaka
Topp