Trodde med det men då kommer denna ruta uppDet borde gå via connect iq appen via telefonen. Jag laddar alla mina tavlor på det sättet.
![Thinking face :thinking: 🤔](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f914.png)
Bild för exempel
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trodde med det men då kommer denna ruta uppDet borde gå via connect iq appen via telefonen. Jag laddar alla mina tavlor på det sättet.
Värt ett försök.Testade att installera om appen, jag kanske helt enkelt får testa att starta upp en gammal dator i gömmorna och ladda hem Garmin Express till Windows. Kan ju va att den behöver ett ny programvara via den vägen. Vissa tavlor kan jag ladda hem men väldigt få majoriten står de att de krävs en uppdatering av klockan
Styrketränar du dig ända upp till 150 i puls?
Brukar toppa där nånstans på slutet av styrkepassen. Nära döden, känns det som.Styrketränar du dig ända upp till 150 i puls?
Förstår det. Själv kommer jag knappt ens dit när jag springer längre. Skulle jag styrketräna mig dit skulle det nog vara nära dödenBrukar toppa där nånstans på slutet av styrkepassen. Nära döden, känns det som.
Ja, det ska vara helt normalt. Själv ligger jag runt 40 på natten.Nån mer som har 44 i vilopuls på natten![]()
Grymt då kan man klassa sig som normal då, vilo läge helt enkeltJa, det ska vara helt normalt. Själv ligger jag runt 40 på natten.
Tänker ni på Hrv mätningen ?Ja, det ska vara helt normalt. Själv ligger jag runt 40 på natten.
Den lägsta vilopulsen under natten som är uppmättTänker ni på Hrv mätningen ?
Inatt hade jag 58 i vilopulsDen lägsta vilopulsen under natten som är uppmätt![]()
Du behöver uppdatera mjukvaran på din Instinct. Jag har version 16.11 på min.Denna version har jag i min![]()
Nice, jag har den i den i mörkgrön camo.Känner mig lite militärisk såhär i orostider.
Provade S. Vette fasen.Dom borde haft M också
Edit: rört ihop det lite. Detta fanns i S och M. Det andra jag har fanns tydligen i både S, M och L. Till slut kommer det nog gå att få rätt storlek
![]()
Den lägsta vilopulsen under natten som är uppmätt![]()
Aldrig under 50bpm för mig.
Men om du köpte det via Amazon brukar det gå att byta utan problem? Det där ser ut att sitta väl tajt, kommer du verkligen att gilla det?Känner mig lite militärisk såhär i orostider.
Provade S. Vette fasen.Dom borde haft M också
Edit: rört ihop det lite. Detta fanns i S och M. Det andra jag har fanns tydligen i både S, M och L. Till slut kommer det nog gå att få rätt storlek
![]()
Riktigt snyggt bandNice, jag har den i den i mörkgrön camo.Synd att det bandet inte finns i L. Tycker att M är lite kort på den jämfört med de andra banden jag har.
![]()