• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

Lapar lite sol
1000051213.jpg

En fråga kör ni alltid pulsmätning på hela dygnet? Stängde precis av det, tänkte slå på det till natten igen. Tänkte om de skulle spara en hel del ström att inte ha det konstant på?
1000051230.jpg

Ah okej Äsch då är det bara att slå på igen, de är ju helt klart roligast att ha allt på så man får ut så mycket som möjligt av alla funktioner
Jag har den på konstant. Har inte märkt att den påverkar batteritiden särskilt mycket på min Instinct.
instinct har bra batteri. men hr drar en hel del, stänger man av den så får man nästan dubbelt så längre batteri. just nu har min 38 dagar 85 %. stänger jag av den så går den upp till 68 dagar. men bättre att ha allt på, annars kan man lika gärna gå till en vanlig abc klocka

Senast ändrad:
Kul att du börjar gilla Hemsut bandet också. Både du och @ironcastle var lite emot dem. Haha 😂
Njae, vi sa väl att Garmin original alltid är bäst. Det står jag fast vid men dessa finns ju i fler roliga varianter och färger och är inte alls lika dyra. Blir däremot dyrt när man köper på sig fler och fler 😜
Sen så fick armbanden så bra omdömen av dig och då var det bara att köra på 😀

Kvällens dilemma, vad säger expertismen?
När man är ny o ska köpa en klocka gör man inte tillräcklig research.
De är den där instinct 2 tactical som gnager.
Farsan är sugen på att ta över min instinct 2x solar men problemet är att jag tappar 2k på 2 dagar sen måste ytterligare hosta fram 800 spänn för att få en tactical.
Är supernöjd med min men det sista lilla grädden på moset med en Tactical är det verkligen värt det jag just beskrev innan 😬

Kvällens dilemma, vad säger expertismen?
När man är ny o ska köpa en klocka gör man inte tillräcklig research.
De är den där instinct 2 tactical som gnager.
Farsan är sugen på att ta över min instinct 2x solar men problemet är att jag tappar 2k på 2 dagar sen måste ytterligare hosta fram 800 spänn för att få en tactical.
Är supernöjd med min men det sista lilla grädden på moset med en Tactical är det verkligen värt det jag just beskrev innan 😬
Frågar du oss på ett klockforum...?
Sover Dolly på rygg?

Du får lite snyggare utseende, lite mer batteritid som du inte behöver och några militära funktioner som du inte kommer använda. Klart du ska KÖÖÖÖÖPa den!

Tillbaka
Topp