Agnby⌚
Silver
Hittade på Hemsut egna sidaDet är väl som allt annat man vill ha.
Slutsålt eller ur produktion...![]()
![Person cartwheeling :person_doing_cartwheel: 🤸](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f938.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hittade på Hemsut egna sidaDet är väl som allt annat man vill ha.
Slutsålt eller ur produktion...![]()
Har beställt det direkt från deras hemsida.De där Hemsut club i rött
Amazon? Hittar inte...
Ta en titt på deras egen hemsida så tror jag att det ska gå att hitta. Har inte heller sett det på Amazon. Men de säljer ju dock även via andra kanaler. Men då blir det annan leveranstid och annat pris.De där Hemsut club i rött
Amazon? Hittar inte...
Kul att du börjar gilla Hemsut bandet också. Både du och @ironcastle var lite emot dem. HahaHittade på Hemsut egna sida![]()
Det är ju inte lika bra som Garmins titanlänk. Men trevligt som omväxlingKul att du börjar gilla Hemsut bandet också. Både du och @ironcastle var lite emot dem. Haha![]()
Haha okDet är ju inte lika bra som Garmins titanlänk. Men trevligt som omväxling
![]()
Jag har den på konstant. Har inte märkt att den påverkar batteritiden särskilt mycket på min Instinct.En fråga kör ni alltid pulsmätning på hela dygnet? Stängde precis av det, tänkte slå på det till natten igen. Tänkte om de skulle spara en hel del ström att inte ha det konstant på?![]()
Ah okej Äsch då är det bara att slå på igen, de är ju helt klart roligast att ha allt på så man får ut så mycket som möjligt av alla funktionerJag har den på konstant. Har inte märkt att den påverkar batteritiden särskilt mycket på min Instinct.
Har du problem med senaste update till din I3? Har läst om att updaten är större än I3s intern minne.Inte tre generationer men 3 olika instinct. Instinct gen1, instinct solar och instinct 3. Skärmen på 3an är fantastisk.
![]()
Jag har den på konstant. Har inte märkt att den påverkar batteritiden särskilt mycket på min Instinct.
Jag har den också på konstant och bra batteritid.En fråga kör ni alltid pulsmätning på hela dygnet? Stängde precis av det, tänkte slå på det till natten igen. Tänkte om de skulle spara en hel del ström att inte ha det konstant på?![]()
Ah okej Äsch då är det bara att slå på igen, de är ju helt klart roligast att ha allt på så man får ut så mycket som möjligt av alla funktioner
instinct har bra batteri. men hr drar en hel del, stänger man av den så får man nästan dubbelt så längre batteri. just nu har min 38 dagar 85 %. stänger jag av den så går den upp till 68 dagar. men bättre att ha allt på, annars kan man lika gärna gå till en vanlig abc klockaJag har den på konstant. Har inte märkt att den påverkar batteritiden särskilt mycket på min Instinct.
Ja precis, det är ju meningen att man ska ha sensorn på.instinct har bra batteri. men hr drar en hel, stänger man av den så får man nästan dubbelt så längre batteri. just nu har min 38 dagar 85 %. stänger jag av den så går den upp till 68 dagar. men bättre att ha allt på, annars kan man lika gärna gå till en vanlig abc klocka
Ja skillnad om man skulle vara strandsatt på en öde ö eller något liknande då kan ju vara lämpligt att spara Ström men inte annarsJa precis, det är ju meningen att man ska ha sensorn på.
Njae, vi sa väl att Garmin original alltid är bäst. Det står jag fast vid men dessa finns ju i fler roliga varianter och färger och är inte alls lika dyra. Blir däremot dyrt när man köper på sig fler och flerKul att du börjar gilla Hemsut bandet också. Både du och @ironcastle var lite emot dem. Haha![]()
Då aktiverar man power saving mode.Ja skillnad om man skulle vara strandsatt på en öde ö eller något liknande då kan ju vara lämpligt att spara Ström men inte annars
Och nyttjar funktionen nödsituation kontakter, men då gäller de väl o ha ström i mobilen om de ska funka...Då aktiverar man power saving mode.![]()
Rejält högtryck, idag var första dagen i år man fick rejäl vårkänslaHögtryck i luften
![]()
Solen värmde gott idag.Rejält högtryck, idag var första dagen i år man fick rejäl vårkänsla
Lite nyfiken på vad det är som ger sån puls? Vad kör du för övningar då?
Idag var det superset med utfall bakåt med skivstång + sissy squats. Tog mig knappt upp ur källaren från min man caveLite nyfiken på vad det är som ger sån puls? Vad kör du för övningar då?
Nästa tanke, om det var nära döden vid 150 i puls låter det som att det börjar bli dags att hålla igen lite![]()
Var tvungen att läsa på vad det betydde, men då förstår jag att det tar.Idag var det superset med utfall bakåt med skivstång + sissy squats. Tog mig knappt upp ur källaren från min man cave![]()
Frågar du oss på ett klockforum...?Kvällens dilemma, vad säger expertismen?
När man är ny o ska köpa en klocka gör man inte tillräcklig research.
De är den där instinct 2 tactical som gnager.
Farsan är sugen på att ta över min instinct 2x solar men problemet är att jag tappar 2k på 2 dagar sen måste ytterligare hosta fram 800 spänn för att få en tactical.
Är supernöjd med min men det sista lilla grädden på moset med en Tactical är det verkligen värt det jag just beskrev innan![]()
Frågar du oss på ett klockforum...?
Sover Dolly på rygg?
Du får lite snyggare utseende, lite mer batteritid som du inte behöver och några militära funktioner som du inte kommer använda. Klart du ska KÖÖÖÖÖPa den!
Plus ficklampan
Och allt detta för 2800kr mer