Vad är det för urtavla du kör på epixen? Original från garmin? Varianten på 47mm?Så var man där igen då. Nytt in, fin sådan, men att ta av Garminen bär emot. Attans.
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för urtavla du kör på epixen? Original från garmin? Varianten på 47mm?Så var man där igen då. Nytt in, fin sådan, men att ta av Garminen bär emot. Attans.
![]()
![]()
Vad är det för urtavla du kör på epixen? Original från garmin? Varianten på 47mm?
Jag kör med en som heter Fenix 8 V2 - GB. Du hittar den i Garmin IQ.Vad är det för urtavla du kör på epixen? Original från garmin? Varianten på 47mm?
Shit, det var i sista sekunden! Hann glömma Epixen i laddaren. Tur att den inte hann över 90%!
![]()
Hrv är ett bra verktyg att se hur kroppen mår.Godmorgon
Sen jag skaffa Garmin har jag börjat inse att jag måste lägga mig tidigare på kvällarna. HRV har under dessa dagar stigit från 33-38![]()
![]()
Det var på tiden! Vem ska vi lura över?Blev just upptäckt i g-shocktråden att jag vänsterprasslar![]()
Jag hade tagit en bättre begagnad värsting hellre än en ny billigare.Funderar på att uppgradera min garmin. Värt att köpa begagnad värstingmodell eller är billigare nyare att föredra?
Tänkte också på honom.
Ne farsan har redan tingat denJag vet en som snart sitter på dubbla Garmins. Han kanske rent av skulle sälja en till @Nygren![]()
Har testat Apple Watch. Förutom att jag höll på att tappa det pga alla notiser tappade jag nästan även mitt klockintresse. Riktigt starka grejerJag vet en som snart sitter på dubbla Garmins. Han kanske rent av skulle sälja en till @Nygren![]()
Va hände med @Patric J?