Fast inte grönt ljus som Tactical. Ju!Ficklampa har jag ju![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fast inte grönt ljus som Tactical. Ju!Ficklampa har jag ju![]()
![]()
Jag hade inte gjort det för det priset.Ficklampa har jag ju![]()
![]()
Ne jag har nog bestämt mig för att backa med, köpt är köpt och är nöjdJag hade inte gjort det för det priset.
Ficklampa har jag ju![]()
![]()
Där snackar vi klubbad säl, sova som en timmeratock = kvalitetssömnGodmorgon äntligen är det fredag.
![]()
![]()
Inget jag stött på. Min har uppdaterat fint. Inte heller läst om dom här krånglen som andra stött på (desfit, dcrainmaker), dom kanske löste allting innan jag fick min?Har du problem med senaste update till din I3? Har läst om att updaten är större än I3s intern minne.
Läste om det på Garmin forumet.Inget jag stött på. Min har uppdaterat fint. Inte heller läst om dom här krånglen som andra stött på (desfit, dcrainmaker), dom kanske löste allting innan jag fick min?
Tror att 8 Pro kommer senare i år och 9 kommer i början av nästa år. Ingen jätteskillnad mellan Epix pro och Fenix 8 om man inte dyker eller har behov av högtalare. Högtalaren är sådär tycker jag.Hur ofta kommer nya generationer av Fenix ut, typ?
Jag sitter ju med en fräsch EPIX2 på armen, så Fenix 8 lockar väl egentligen inte så värst mycket. Eller jo, men jag ska nog stå över den.
Däremot när Fenix9 kommer så kanske det kan vara dags att uppgradera. Så när kan man tro att det händer?
Vad betyder det, ny modell vartannat år? Eller vad blir det?Tror att 8 Pro kommer senare i år och 9 kommer i början av nästa år. Ingen jätteskillnad mellan Epix pro och Fenix 8 om man inte dyker eller har behov av högtalare. Högtalaren är sådär tycker jag.
Ingen aning.Vad betyder det, ny modell var annat år? Eller vad blir det?
Jag har ibland liknande resultat och oftast pga stressigare dag och slappna av i kroppen.God morgon
Försökte lägga mig tidigare igår, då blir man skapligt utvilad iaf när man ska upp klockan fem Men kvalitén på sömnen behöver ju verkligen förbättras. Alldeles för mycket lätt sömn och det är väl det jag har känt att man inte är så där superutvilad längre som när man var yngre.![]()
OkejJag har ibland liknande resultat och oftast pga stressigare dag och slappna av i kroppen.
Migrän/Hortons huvudvärk tänderar att vara mer förekommande vid högtryck vilket det varit dem senaste dagarna.Okej
Ska tilläggas att jag hade migrän/spänningshuvudvärk under gårdagen.
Är i samma sits, var sugen på att byta ut min Epix till nya Fenix men insåg att skillnaden inte kan motivera priset. De enda skulle vara lite bättre batteritid och bättre ficklampa som jag hade nyttjat. Blev ett par nya band istället och hoppas på större uppgraderingar till nästa modell.Hur ofta kommer nya generationer av Fenix ut, typ?
Jag sitter ju med en fräsch EPIX2 på armen, så Fenix 8 lockar väl egentligen inte så värst mycket. Eller jo, men jag ska nog stå över den.
Däremot när Fenix9 kommer så kanske det kan vara dags att uppgradera. Så när kan man tro att det händer?
Snyggt band, lirar riktigt braÄr i samma sits, var sugen på att byta ut min Epix till nya Fenix men insåg att skillnaden inte kan motivera priset. De enda skulle vara lite bättre batteritid och bättre ficklampa som jag hade nyttjat. Blev ett par nya band istället och hoppas på större uppgraderingar till nästa modell.
![]()
Tack, har också fastnat för Hemsut banden som många andra här.Snyggt band, lirar riktigt bra![]()
Welcome to the world of GarminNu har man kommit till fikat.
Morgonmjölkning, frukost sen styrketräning sen jobb igen med att skrapa lösdriftens matplats.
Testade träningsfunktioner imorse.
Väldigt användbart att låta klockan räkna reps, hålla koll på puls och ta tid på setvilan sen logga in passet i appen. Riktigt kul![]()