• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

1000022913.jpg

Jag har hängt mestadels i G-shocktråden.
Har inte använt min Garmin Forerunner 55 på ett tag eftersom det inte blivit av att konditionsträna på länge nu. Men det kommer att bli till våren.
Själv har jag haft min på all tid som jag inte laddat den, sen i slutet på september.
Fick ju börja köra dubbelt för att inte tappa det heltmed de andra klockorna.
20250209_222244.jpg

Fick en Venu Sq i present för drygt tre år sedan, vilket nästan dödade mitt intresse för mekaniska klockor och också intresset för klockforum. Har sålt de flesta under de senaste åren då Garmin tog 95% av handledstiden. Nu var det dags att uppdatera min Garmin till Instinct Crossover. Gillar.
B83A74DE-58CC-4DB8-8942-F5E2A29B41E2.jpeg

Jag hade tagit en bättre begagnad värsting hellre än en ny billigare.
Men ha lite koll på vem du köper av. Är det en lite äldre AMOLED modell så kan det vara inbränningar i den. Trist. Och så är kanten på Fenixmodellerna rätt känslig för islag så det kan finnas märken. Men om du hittar en som testats några månader bara, typ ett felköp, då hade jag lätt tagit en begagnad värsting framför en ny billigare.

Det kommer ju upp både Fenix 7 och 8 med jämna mellanrum så du borde kunna hitta ett bra ex med lite is i magen.
Tack!

Fick en Venu Sq i present för drygt tre år sedan, vilket nästan dödade mitt intresse för mekaniska klockor och också intresset för klockforum. Har sålt de flesta under de senaste åren då Garmin tog 95% av handledstiden. Nu var det dags att uppdatera min Garmin till Instinct Crossover. Gillar.
B83A74DE-58CC-4DB8-8942-F5E2A29B41E2.jpeg
Gillar den! Är den en vanlig Solar eller Solar Tactical?

Den tar död på klockintresset. Det är sjukt svårt att ta av den. 😅
Bra det jag behövde dra i bromsen😂 Känns som att Garmin får mig att bli intresserad av styrka och kondition igen. Är helt tokig i statistik och sånt också.
Har väldigt svårt att se framför mig att ta på mig en g-shock efter detta igen, men man ska aldrig säga aldrig
Men man vänjer sig väldigt och anpassar sig till alla funktioner kommer nog bli väldigt naket och tomt utan funktionerna om man skulle ta på sig en G-Shock igen

Tillbaka
Topp