Lika troligt som om kossorna skulle börja mjölka pepsiLycka till![]()
![Grimacing face :grimacing: 😬](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f62c.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lika troligt som om kossorna skulle börja mjölka pepsiLycka till![]()
Man kan stänga av vilka notiser som skall visas.Har testat Apple Watch. Förutom att jag höll på att tappa det pga alla notiser tappade jag nästan även mitt klockintresse. Riktigt starka grejer![]()
Själv har jag haft min på all tid som jag inte laddat den, sen i slutet på september.Jag har hängt mestadels i G-shocktråden.
Har inte använt min Garmin Forerunner 55 på ett tag eftersom det inte blivit av att konditionsträna på länge nu. Men det kommer att bli till våren.
Tack!Jag hade tagit en bättre begagnad värsting hellre än en ny billigare.
Men ha lite koll på vem du köper av. Är det en lite äldre AMOLED modell så kan det vara inbränningar i den. Trist. Och så är kanten på Fenixmodellerna rätt känslig för islag så det kan finnas märken. Men om du hittar en som testats några månader bara, typ ett felköp, då hade jag lätt tagit en begagnad värsting framför en ny billigare.
Det kommer ju upp både Fenix 7 och 8 med jämna mellanrum så du borde kunna hitta ett bra ex med lite is i magen.
Jag har varit nöjd med läsbarheten på min under sommaren.Tycker läsbarheten på AMOLED-skärmen verkar rätt bra, även i direkt solljus. Hoppas att den känslan består även i sommar.
![]()
Gillar den! Är den en vanlig Solar eller Solar Tactical?Fick en Venu Sq i present för drygt tre år sedan, vilket nästan dödade mitt intresse för mekaniska klockor och också intresset för klockforum. Har sålt de flesta under de senaste åren då Garmin tog 95% av handledstiden. Nu var det dags att uppdatera min Garmin till Instinct Crossover. Gillar.![]()
Nice, nu är du helt fast med Garmin.
Men inte så vass som på en MIP FenixTycker läsbarheten på AMOLED-skärmen verkar rätt bra, även i direkt solljus. Hoppas att den känslan består även i sommar.
![]()
Det är det jag är rädd för..Men inte så vass som på en MIP Fenixi solljus
Instincts monokrom MIP är bäst tycker jag.Men inte så vass som på en MIP Fenixi solljus
Japp men lite större skärm på denna vilket jag uppskattar. Väldigt bra att man kan ändra storlek på texten till exempel.Instincts monokrom MIP är bäst tycker jag.
Den tar död på klockintresset. Det är sjukt svårt att ta av den.Sjukt nöjd
Känns ju nästan som på den tiden som man gick omkring med en titanpanerai på handleden fast mer hi-tech nu
![]()
Sjukt snygg! Skulle kanske inte ha gjort mig av med den ändåSjukt nöjd
Känns ju nästan som på den tiden som man gick omkring med en titanpanerai på handleden fast mer hi-tech nu
![]()
Bra det jag behövde dra i bromsenDen tar död på klockintresset. Det är sjukt svårt att ta av den.![]()
Bra val!Garmin är bra grejer så klart.![]()
Inspirerad av digBra val!
Fräck! Grattis! Nästan så man önskar man hade en!Garmin är bra grejer så klart.![]()