Den passar riktigt bra ihop med Tactix 7 Amoled. Saknar den lite.Cool tavla, lite cockpit känsla i den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den passar riktigt bra ihop med Tactix 7 Amoled. Saknar den lite.Cool tavla, lite cockpit känsla i den
Ja hur var det med den egentligen skickade du alltså tillbaka den? Läste nåt om det bakåt i trådenDen passar riktigt bra ihop med Tactix 7 Amoled. Saknar den lite.
Ja, jag fick skicka tillbaka den. Den hade skärminbränningar från start.Ja hur var det med den egentligen skickade du alltså tillbaka den? Läste nåt om det bakåt i tråden
Här kan du läsa lite om det.Hej!
Är det någon som använder sin Garminklocka vid styrketräning? Jag gymmar mer än jag springer just nu och varit intressant att höra om det finns några användbara funktioner kopplat till det.
Mvh
Anders
Blev fart i tråden när vi kom över.Vilket ös det är här!
![]()
Känns som det kom över ett par st efter mig medBlev fart i tråden när vi kom över.![]()
Oj det lät inte kul.Hur är det ens möjligt? Tror du att den har varit använd och sen returnerad. Jag som trodde att inbränningen kom efter en tids användning?Ja, jag fick skicka tillbaka den. Den hade skärminbränningar från start.
Den var oanvänd från Garmin. Trodde att det var bakgrundsmönster föst men sen såg jag att det var olika ikoner inbrända i bakgrunden. Skärmen blir också grön när den tänds i full styrkan i direkt ljus. Trodde först att jag hade Green shift aktiverat men det var problem med skärmen. Synd, den är både snyggare och tuffare än Fenix 8 jag har nu. Fenix 8 ser rätt anonym ut jämfört med Tactixen.Oj det lät inte kul.Hur är det ens möjligt? Tror du att den har varit använd och sen returnerad. Jag som trodde att inbränningen kom efter en tids användning?
Ja precis jag ser, riktigt tråkigt .Den var oanvänd från Garmin. Trodde att det var bakgrundsmönster föst men sen såg jag att det var olika ikoner inbrända i bakgrunden. Skärmen blir också grön när den tänds i full styrkan i direkt ljus. Trodde först att jag hade Green shift aktiverat men det var problem med skärmen. Synd, den är både snyggare och tuffare än Fenix 8 jag har nu. Fenix 8 ser rätt anonym ut jämfört med Tactixen.
Zooma in på visarna så ser du inbräningen.
![]()
Jag tror jag har otur med den bara. Jag är OK med att det blir lite inbränningar efter några års användning men inte från start.Ja precis jag ser, riktigt tråkigt .
Väldigt rå och snygg modell måste jag säga annars
Men just den där modellen borde väl inte ha större risk än någon annan med amoled att få detta tillstånd? Tänker både på epix2 samt din Fenix 8
Förstår jag det rätt om risken alltid finns liksom med dessa amoled
Tänker om man skulle haft en taktix, Fenix 8 eller epix2 så är risken lika stor på allihop
AldrigNär ska vi börja tycka att inränningar är lika nice som patina såsom på en Rolex eller omega?
Men hallå... Det är ju ingen PRO. Det vill man ha.Epix såldes hyfsat billigt på Elgiganten om du är sugen...
Ja, vi är flera som gör det. Jag tycker det funkar bra, men visst fippel blir det. Den har autoräkning av antal reps, men den funkar inte alltid helt hundra, eftersom den bygger på att den känner att armen rör sig. Inte alltid den gör det.Hej!
Är det någon som använder sin Garminklocka vid styrketräning? Jag gymmar mer än jag springer just nu och varit intressant att höra om det finns några användbara funktioner kopplat till det.
Mvh
Anders