Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En sån behövs i trådarna
Själv sitter jag och funderar på en Instinct 2X, 3 (oled eller mip), eller enbart köra med Epix som nu. Stora frågorEn sån behövs i trådarna![]()
Det har följt med när jag dribblat med olika klockor.Själv sitter jag och funderar på en Instinct 2X, 3 (oled eller mip), eller enbart köra med Epix som nu. Stora frågor
Hur blir det med hälsodata när man växlar klocka? Följer steg, body battery mm med automatiskt?
Data följer med när man växla mellan klockorna.Själv sitter jag och funderar på en Instinct 2X, 3 (oled eller mip), eller enbart köra med Epix som nu. Stora frågor
Hur blir det med hälsodata när man växlar klocka? Följer steg, body battery mm med automatiskt?
Är det sonens nya klockaGrabben är nöjd nu![]()
![]()
Det stämmer det, lyckligast i världenÄr det sonens nya klocka![]()
Så kul när man kan förgylla deras dag.Det stämmer det, lyckligast i världen![]()
Härligt!Det stämmer det, lyckligast i världen![]()
Ja glädjen man får när man köper Garmin åt kidsen är lika stor som när man köper åt sig självSå kul när man kan förgylla deras dag.
Alr8!Data följer med när man växla mellan klockorna.
Tycker att Instinct ska ha MIP. Känns konstigt med Amoled på en Instinct.![]()
Alr8!
Har vi någon 2X här?
Undrar hur den upplevs mot en Fenix/Epix 51mm.
Kanske kan ta sig till en butik själv nångång om man hade orkat och känt själv![]()
Har en 2X Solar Tactical. Den är både lättare och smidigare än Fenix/Epix 51mm. Materialet är förvånansvärt slitstarkt och min ser fortfarande ut som ny. 50mm versionen har grymt bra batteritid. Jag laddar min varannan månad.Alr8!
Har vi någon 2X här?
Undrar hur den upplevs mot en Fenix/Epix 51mm.
Kanske kan ta sig till en butik själv nångång om man hade orkat och känt själv![]()
Instinct ser ännu mindre ut än 1mmHar en 2X Solar Tactical. Den är både lättare och smidigare än Fenix/Epix 51mm. Materialet är förvånansvärt slitstarkt och min ser fortfarande ut som ny. 50mm versionen har grymt bra batteritid. Jag laddar min varannan månad.
![]()
Japp skulle säga att den upplevdes betydligt mindre än bara 1mm mot min fenix7 x dåInstinct ser ännu mindre ut än 1mm
3:an är ju också 50mm men har lite mer G-shock-lik bezeln.
Snygga klockor och armband oavsett!
Ja den känns mindre pga mindre skärmyta jämfört med 51mm Fenix. Den är riktigt skönt att bära.Instinct ser ännu mindre ut än 1mm
3:an är ju också 50mm men har lite mer G-shock-lik bezel.
Snygga klockor och armband oavsett!
Hur länge har du haft din Marq Adventure? Gillar att gen 1 har MIP-skärm.Tänker på allt skoj min Garmin och jag har gjort tillsammans:
![]()
![]()
![]()
Ca 5,5 år. Det är en Expedition. Dvs innan de bytte namn till Adventure. Men samma klocka.Hur länge har du haft din Marq Adventure? Gillar att gen 1 har MIP-skärm.
Riktigt coolCa 5,5 år. Det är en Expedition. Dvs innan de bytte namn till Adventure. Men samma klocka.
Jag hänger inte med i alla bilder här. Kan vi göra så att du håller upp en skylt med modellnamn så att jag hänger med?Riktigt cool
En till gamling hälsar![]()
Den där är hans gamla CharlieJag hänger inte med i alla bilder här. Kan vi göra så att du håller upp en skylt med modellnamn så att jag hänger med?![]()
Nyfiken hur batteriet är efter alla dessa år?Ca 5,5 år. Det är en Expedition. Dvs innan de bytte namn till Adventure. Men samma klocka.
Uthyrd till farsan nu fota innan han drog iväg med denDen där är hans gamla Charlie![]()