• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

Grabben är nöjd nu
1000056839.jpg
1000056838.jpg

Deltan blev utbytt till en Tactix 7.
Skickade iväg den i måndags till Garmin i Jönköping, levererades till dom i torsdags. I onsdags fick jag frågan om jag accepterade att ersätta med 7-an, den skickades från Danmark i torsdags och idag levererades den till mig. Snabbt och smidigt!
Nöjd ☺️
1000000643.jpg

Alr8!
Har vi någon 2X här?
Undrar hur den upplevs mot en Fenix/Epix 51mm.
Kanske kan ta sig till en butik själv nångång om man hade orkat och känt själv 🤪
Har en 2X Solar Tactical. Den är både lättare och smidigare än Fenix/Epix 51mm. Materialet är förvånansvärt slitstarkt och min ser fortfarande ut som ny. 50mm versionen har grymt bra batteritid. Jag laddar min varannan månad.
1000022079 (1).jpg

Har en 2X Solar Tactical. Den är både lättare och smidigare än Fenix/Epix 51mm. Materialet är förvånansvärt slitstarkt och min ser fortfarande ut som ny. 50mm versionen har grymt bra batteritid. Jag laddar min varannan månad.
1000022079 (1).jpg
Instinct ser ännu mindre ut än 1mm 🤔
3:an är ju också 50mm men har lite mer G-shock-lik bezel.
Snygga klockor och armband oavsett!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp