Charlie går 14 dagar på en laddning iaf den är från 2018Nyfiken hur batteriet är efter alla dessa år?
Verkar som att du använde gps väldigt mycket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Charlie går 14 dagar på en laddning iaf den är från 2018Nyfiken hur batteriet är efter alla dessa år?
Har för mig att jag har sett en Enduro 3 i tråden.Finns det någon enduro i tråden?
Mockabandet verkar inte andas så bra?Ajajaj Hemsut! Sånt där har jag inte upplevt sen jag använde silikonband förr i tiden
![]()
Jag tvättade det efter träning och torkade det inte så noga idag. Sen kliade det ett bra tag innan jag tog av mig klockan. Jaja, får se om jag överleverMockabandet verkar inte andas så bra?
Finns det någon enduro i tråden?
Ganska lika samma. Inte märkt ngn dramatisk försämring. Kanske 90-95% kapacitet nu. Håller oftast klockan inom 20-85%. Kollade med en enkel amperemätare i oktober, då laddade den 255 mAh, vilket faktiskt är specifikation på batteriet. Men det är väl tveksamt att jag har full kapacitet kvar.Nyfiken hur batteriet är efter alla dessa år?
Kinesiskt gift?Ajajaj Hemsut! Sånt där har jag inte upplevt sen jag använde silikonband förr i tiden
![]()
Va? Dom har väl stränga regler för sin tillverkning och sätter människans hälsa främst? När vi köper direkt från Kina har väl dom redan frivilligt satt samma standard för kemikalier i tillverkningsprocessen som vi har i EU, eller?Kinesiskt gift?
Det där var inget roligt att se.Jag tvättade det efter träning och torkade det inte så noga idag. Sen kliade det ett bra tag innan jag tog av mig klockan. Jaja, får se om jag överlever![]()
Kan kommentera på mitt eget inlägg för den intresserade.God morgon
![]()
Jag upplever att HR-sensorn på fenix 8:an inte är lika exakt som på epix2 och tactix7. F8 och E2 har ju samma typ av sensor medan T7 har den äldre sensorn.
Tyckte redan dag 1 med F8 att den inte riktigt visade rätt, och nu efter någon vecka så kan jag konstatera att det just verkar vara så. Den visar typ 15-20 slag för mycket på morgonen t ex, men det verkar gå att "kalibrera" den genom att gå in i pulsläget och sen tillbaka till urtavlan igen. Då ser det oftast bättre ut. Kanske en slump, vet inte.
På gymmet känns den inte heller pålitlig. Marklyft ett set så visar den över 100, nästa set drygt 50 ett tag, för att sen öka till mer rimligt. Nästa set kan det se vettigt ut hela tiden.
Jag tror det är fel på den här individen.
Har någon av er märkt något liknande?
Stilpoäng att du både lyckas hålla dig till en och samma Garmin och till mip trots lockelserna i tråden
Är faktiskt imponerad själv. Men på något sätt var det den här detoxen jag behövde efter några år av flippande.Stilpoäng att du både lyckas hålla dig till en och samma Garmin och till mip trots lockelserna i tråden
Jag har också en endaste Garmin men det börjar klia i fingrarna rejält nu![]()
Men detox varar inte för evigt. Risk för näringsbrist då så snart får det nog bli lite nya Garmin köpÄr faktiskt imponerad själv. Men på något sätt var det den här detoxen jag behövde efter några år av flippande.
Den där batteritiden skojar man inte bort
Grym batteritid på den!Den där batteritiden skojar man inte bort![]()
Ingen fena på att ta bilder men min 3a säger hej.Finns det någon enduro i tråden?
Bu eller bä så här långt? Vilka är dina främsta användningsområden?Ingen fena på att ta bilder men min 3a säger hej.
![]()
Grattis till nyförvärvet. Bandet på Venu2 är snyggt med den texturen.Sådär då har man köpt ännu en klocka nu till yngsta sonen![]()
Nu va den igång fick bild av frugan själv är man ju på jobbet så man kan få in cash till köpGrattis till nyförvärvet. Bandet på Venu2 är snyggt med den texturen.
Gillar den skarpt! Bärs bekvämt trots sin storlek, bandet är väldigt skönt. Plus för batteritiden samt ficklampan som används i princip varje natt för att leta gosedjur. Vad det gäller aktiviteter är det främst löpning kombinerad med ett HRM-pro +.Bu eller bä så här långt? Vilka är dina främsta användningsområden?