Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt användbart när man kör traktor och får sms, en snabb överblick på klockan antingen oviktigt sms eller viktigt, de sistnämda stanna och svaraPå en smartwatch så har jag de alltid på men på garmin alltid av eftersom man inte kan svara på de, vad är meningen att den ska stressa upp en när man ändå inte kan svara
Kan det vara så att utvecklaren gör något med just detta watchface, uppdatering texHur installerar jag urtavlor på min Instinct?
Finns ingen knapp om att installera?!
![]()
Skumt. Funkar för mig.Hur installerar jag urtavlor på min Instinct?
Finns ingen knapp om att installera?!
![]()
Testa stänga ner Connect IQ, slår av och på BT och gå in på Connect IQ igen.Ja, det är skumt. Inte hittat något som funkar![]()
Funkar när man sitter i möten hela dagarna också. Ser meddelandet och är det något viktigt så kan man agera på det, annars ta det senare.Väldigt användbart när man kör traktor och får sms, en snabb överblick på klockan antingen oviktigt sms eller viktigt, de sistnämda stanna och svara
Också bra att man lättare märker ifall de ringer när man har Garmin i bullriga miljöer, mobilen ligger oftast i ladgårdsfönstret när jag jobbar klockan är alltid på![]()
Samma sak...Testa stänga ner Connect IQ, slår av och på BT och gå in på Connect IQ igen.
Du kanske behöver uppdatera din Instinct om du inte har gjort det.Samma sak...
Ska vara gjort... Kanske ska koppla in den till datorn en gång.Du kanske behöver uppdatera din Instinct om du inte har gjort det.
Rösta på ett parti med 51% som vill ta oss ur EU. Sen kan dom besluta om att vi kör normaltid året om.Tänk att en timma kan påverka en så mycketVilket parti måste jag rösta på för att slippa den här omställningen?
![]()
Rösta på hepanterpartietTänk att en timma kan påverka en så mycketVilket parti måste jag rösta på för att slippa den här omställningen?
![]()
Fenix 8 solar. 47? Vad tycker du om den?
Menar du att din Batman inte heller ser att man har bytt klocka och behöver ett PM att det skett för att få reda på detSkönt att ingen av er har skvallrat till Batman om att jag bytt klocka förresten![]()
Kan inte svara för 47 mm men för 51 mmFenix 8 solar. 47? Vad tycker du om den?
51 mm. Haft den i lite mer än två veckor. Nöjd hittills, hade instinct 2x innan. Bytte mest för att kunna ta samtal på den och inte behöva springa till tele varje gång, ett plus är också att kunna skicka sms med hjälp av röstassistenten. Med garmins ultra fit band så känns den mindre än instinct 2x.Fenix 8 solar. 47? Vad tycker du om den?
Pratar du genom klockan då?51 mm. Haft den i lite mer än två veckor. Nöjd hittills, hade instinct 2x innan. Bytte mest för att kunna ta samtal på den och inte behöva springa till tele varje gång, ett plus är också att kunna skicka sms med hjälp av röstassistenten. Med garmins ultra fit band så känns den mindre än instinct 2x.
Men är du fortfarande med? Måste rådfråga Läderlappen @Mic1Skönt att ingen av er har skvallrat till Batman om att jag bytt klocka förresten![]()