• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

Gick in och kollade på puls historiken finns ingenting registrerat i natt heller är det någon som vet ifall Garmin mäter puls även om sömnläget inte funkar?

Hade ju så fin sömn igår så va extra taggad för denna natten då jag sov grymt skönt.

1000059156.png
1000059155.png
1000059157.png
1000059158.png
Men det var ju fredag igår!
Den visar ju sömnen för fredagen?

Gick in och kollade på puls historiken finns ingenting registrerat i natt heller är det någon som vet ifall Garmin mäter puls även om sömnläget inte funkar?

Hade ju så fin sömn igår så va extra taggad för denna natten då jag sov grymt skönt.

1000059156.png
1000059155.png
1000059157.png
1000059158.png
Jag kollade precis min Forerunner 55.
Den hade inte uppdaterat och det krävdes två manuella uppdateringar innan den uppdaterades. Kanske nåt strul med detta?

Men det var ju fredag igår!
Den visar ju sömnen för fredagen?
De första bilderna är sömnen från torsdag till fredag som blev väldigt bra.
Men från o med fredag till lördag blev inget registrerat, först trodde jag att de fanns i klockan att bara synkningen va trög men fanns inget i klockan heller.
Morgonrapporten kom som vanligt imorse dock

De första bilderna är sömnen från torsdag till fredag som blev väldigt bra.
Men från o med fredag till lördag blev inget registrerat, först trodde jag att de fanns i klockan att bara synkningen va trög men fanns inget i klockan heller.
Morgonrapporten kom som vanligt imorse dock
Har sett detta vid något tillfälle också men efter ett tag har det kommit upp

God morgon nu börjar man bli lite smått irriterad.
Kollade över schemat igår och allt ser rätt ut tryckte till och med i sovläge från snabbmenyn så den gick ner i sovläget innan jag vände huvudet på kudden.
Finns ingen sömn registrerad ingen pulsmätning eller någonting vad är det som har hänt?
1000059215.jpg

God morgon nu börjar man bli lite smått irriterad.
Kollade över schemat igår och allt ser rätt ut tryckte till och med i sovläge från snabbmenyn så den gick ner i sovläget innan jag vände huvudet på kudden.
Finns ingen sömn registrerad ingen pulsmätning eller någonting vad är det som har hänt?
1000059215.jpg
Kanske dags att ta kontakt med support?

Jag får nog göra det sitter och funderar på om det är någon inställning jag har gjort men vad skulle det kunna vara hmm
Känns som att det skulle kunna vara något mjukvarurelaterat. Antar att du har testat att starta om den. Nästa steg är väl att återställa den. Du har väl en säkerhetskopia att falla tillbaka på gissar jag? Om så är fallet borde det går rätt kvickt att hitta tillbaka med inställningarna.

Om det ändå inte löser det då blir det väl ett samtal med Garmin.

Känns som att det skulle kunna vara något mjukvarurelaterat. Antar att du har testat att starta om den. Nästa steg är väl att återställa den. Du har väl en säkerhetskopia att falla tillbaka på gissar jag? Om så är fallet borde det går rätt kvickt att hitta tillbaka med inställningarna.

Om det ändå inte löser det då blir det väl ett samtal med Garmin.
Kan testa att återställa den. Jag har väl egentligen ingenting av värde sparat i klockan förutom några snabb genvägar till timer med mera Men det kan man ju ställa till in efteråt. Appen har väl kvar informationen ändå
Edit säkerhetskopierat nu den står ju på auto på det med👍

Senast ändrad:
Är det någon som vet om stegen man har för dagen kommer in om jag skulle göra nollställningen nu mitt på dagen eller börjar man vänta till kvällen?

Senast ändrad:
Är det någon som vet om stegen man har för dagen kommer in om jag skulle göra nollställningen nu mitt på dagen eller börjar man vänta till kvällen?
Har aldrig använt en säkerhetskopia på en Garmin dessvärre men jag skulle ju göra det tidigt eller sent bara för att. Återkoppla gärna efter du gjort det om alla inställningar osv följer med kopian

Tillbaka
Topp