Kan ha somnat innan inställt läge.Somnade du utanför inställt sovintervall?
Men de brukar funka ändå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan ha somnat innan inställt läge.Somnade du utanför inställt sovintervall?
Men det var ju fredag igår!Gick in och kollade på puls historiken finns ingenting registrerat i natt heller är det någon som vet ifall Garmin mäter puls även om sömnläget inte funkar?
Hade ju så fin sömn igår så va extra taggad för denna natten då jag sov grymt skönt.
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag kollade precis min Forerunner 55.Gick in och kollade på puls historiken finns ingenting registrerat i natt heller är det någon som vet ifall Garmin mäter puls även om sömnläget inte funkar?
Hade ju så fin sömn igår så va extra taggad för denna natten då jag sov grymt skönt.
![]()
![]()
![]()
![]()
De första bilderna är sömnen från torsdag till fredag som blev väldigt bra.Men det var ju fredag igår!
Den visar ju sömnen för fredagen?
Har sett detta vid något tillfälle också men efter ett tag har det kommit uppDe första bilderna är sömnen från torsdag till fredag som blev väldigt bra.
Men från o med fredag till lördag blev inget registrerat, först trodde jag att de fanns i klockan att bara synkningen va trög men fanns inget i klockan heller.
Morgonrapporten kom som vanligt imorse dock
Sånt struntar jag i nu, bonnastark, utan bräda får de bli till sommarnKaloriunderskott. Inget kul.
![]()
![]()
LäsbarMip i solen
![]()
Hahaha, det har du rätt i!@ironcastle nu får du vara slut på lekstugan Ta på dig Garmin igen![]()
Vad händer med Fenix 8 MIP?Detta pris känns väl rätt vettigt ?
Har ju varit sugen på en silver
![]()
Snygg och billigDetta pris känns väl rätt vettigt ?
![]()
Absolut vettigt.Detta pris känns väl rätt vettigt ?
![]()
De är ju just det, ska man tänka med plånbok eller begärVad händer med Fenix 8 MIP?![]()
En epix och en Luminox 4230 till priset av en F8De är ju just det, ska man tänka med plånbok eller begär
Kanske dags att ta kontakt med support?God morgon nu börjar man bli lite smått irriterad.
Kollade över schemat igår och allt ser rätt ut tryckte till och med i sovläge från snabbmenyn så den gick ner i sovläget innan jag vände huvudet på kudden.
Finns ingen sömn registrerad ingen pulsmätning eller någonting vad är det som har hänt?![]()
Jag får nog göra det sitter och funderar på om det är någon inställning jag har gjort men vad skulle det kunna vara hmmKanske dags att ta kontakt med support?
Känns som att det skulle kunna vara något mjukvarurelaterat. Antar att du har testat att starta om den. Nästa steg är väl att återställa den. Du har väl en säkerhetskopia att falla tillbaka på gissar jag? Om så är fallet borde det går rätt kvickt att hitta tillbaka med inställningarna.Jag får nog göra det sitter och funderar på om det är någon inställning jag har gjort men vad skulle det kunna vara hmm
Kan testa att återställa den. Jag har väl egentligen ingenting av värde sparat i klockan förutom några snabb genvägar till timer med mera Men det kan man ju ställa till in efteråt. Appen har väl kvar informationen ändåKänns som att det skulle kunna vara något mjukvarurelaterat. Antar att du har testat att starta om den. Nästa steg är väl att återställa den. Du har väl en säkerhetskopia att falla tillbaka på gissar jag? Om så är fallet borde det går rätt kvickt att hitta tillbaka med inställningarna.
Om det ändå inte löser det då blir det väl ett samtal med Garmin.
Det är nu nya vägar öppnas!Ångrar rejält nu att jag sålde alla mina andra Garmin nu sitter man med en som inte funkar helt och hållet
Har aldrig använt en säkerhetskopia på en Garmin dessvärre men jag skulle ju göra det tidigt eller sent bara för att. Återkoppla gärna efter du gjort det om alla inställningar osv följer med kopianÄr det någon som vet om stegen man har för dagen kommer in om jag skulle göra nollställningen nu mitt på dagen eller börjar man vänta till kvällen?