• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

51mm tror jag inte dem gör för då måste den börja bygga på höjden och tappar hela poängen som slimmad Garmin. Dem har begränsat än del funktioner samt att Fenix är mer robust och välbyggd men 3ggr så dyr.
1000060666.jpg
viss skillnad är det 🤓
1000060665.jpg

Man kan ha en av varje, vilket jag tror är det ultimata komplimentet.
Jag valde Venu 3 i samband med mina 25år i tjänst och fick valfri present för 6000kr. Jag hade aldrig använt smart/hälsoklocka och ville ha lite koll på min hälsa. Nu klart man är inne i Garmin och framöver när det kommer på priolistan så är jag sugen på en Tactix 8.

Helgerna är de dagar jag sover sämst, undrar om de har nåt samband med att man äter godis o chips då😬
Tycker statistiken är rätt tydlig om man jämför ”normaldygn” dvs. bra käk under dagen, rutiner m.m. kontra ”frossadygn”😁

Finns såklart många förklaringar, t.ex. om man trycker sig mer kcal än vad man är vad vid så kommer kroppen ”chockas” och behöva arbeta hårdare för att göra sig av med det etc.

Ingen stress under sömnen kontra massor;
IMG_6726.jpeg IMG_6727.jpeg

Bra vilopuls kontra inte så bra vilopuls;
IMG_6728.jpeg IMG_6725.jpeg

Tycker statistiken är rätt tydlig om man jämför ”normaldygn” dvs. bra käk under dagen, rutiner m.m. kontra ”frossadygn”😁

Finns såklart många förklaringar, t.ex. om man trycker sig mer kcal än vad man är vad vid så kommer kroppen ”chockas” och behöva arbeta hårdare för att göra sig av med det etc.

Ingen stress under sömnen kontra massor;
IMG_6726.jpeg IMG_6727.jpeg

Bra vilopuls kontra inte så bra vilopuls;
IMG_6728.jpeg IMG_6725.jpeg
Precis
Min vanliga vardag, middag kl 18 sen inget kök förräns frukost klockan 9 dagen efter. Fredag o lördag kväll typ 2000kcal på kvällen liggandes i soffan en mix av socker o härdade fetter sen försöka sova på det😬

Som att be om typ 5 i body battery på morgonen🫣
Ja det är dags att ta tag i det här snart.
Jag o min fru gymmade rejält tillsammans förut med nu under hennes graviditet så tappar jag det då Jag måste jobba hela tiden. Sen drog jag på mig en skada i handen.Men hon är väldigt taggad på att komma i form igen eftersom hon tävlar inom träning så då kommer jag haka på igen till hösten det här går inte fortsätta med 🙂
Du är lättare att göra en hälsosam livstil tillsammans i ett hus helt klart

Ja det är dags att ta tag i det här snart.
Jag o min fru gymmade rejält tillsammans förut med nu under hennes graviditet så tappar jag det då Jag måste jobba hela tiden. Sen drog jag på mig en skada i handen.Men hon är väldigt taggad på att komma i form igen eftersom hon tävlar inom träning så då kommer jag haka på igen till hösten det här går inte fortsätta med 🙂
Du är lättare att göra en hälsosam livstil tillsammans i ett hus helt klart
Family first! Och ja, betydligt lättare att göra det tillsammans med hushållet😊

Tillbaka
Topp