51mm tror jag inte dem gör för då måste den börja bygga på höjden och tappar hela poängen som slimmad Garmin. Dem har begränsat än del funktioner samt att Fenix är mer robust och välbyggd men 3ggr så dyr.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
51mm tror jag inte dem gör för då måste den börja bygga på höjden och tappar hela poängen som slimmad Garmin. Dem har begränsat än del funktioner samt att Fenix är mer robust och välbyggd men 3ggr så dyr.
Grymt lätt och slimmad profil som är perfekt under natten men även som casual.Jag saknar smidigheten Venu 3 va den bekvämaste Garmin jag ägt, märktes inte ens av under arbetsdagarna
En fröjd att sova med också
![]()
Den ena är Hulken och den andra James Bondviss skillnad är det![]()
![]()
![]()
Man kan ha en av varje, vilket jag tror är det ultimata komplimentet.Den ena är Hulken och den andra James Bond
Jag valde Venu 3 i samband med mina 25år i tjänst och fick valfri present för 6000kr. Jag hade aldrig använt smart/hälsoklocka och ville ha lite koll på min hälsa. Nu klart man är inne i Garmin och framöver när det kommer på priolistan så är jag sugen på en Tactix 8.Man kan ha en av varje, vilket jag tror är det ultimata komplimentet.
Skönt med vila och egentid ibland.Gödsel körning inställd pga av vädret. Får bli youtube eller netflix
Skönt kan behöva lite vila på förmiddan
![]()
Helgerna är de dagar jag sover sämst, undrar om de har nåt samband med att man äter godis o chips dåGrisigt HIIT-pass med minimalt av body battery - inte optimalt..
Imponerande vad väl klockan läser av de negativa effekterna (högre vilopuls & stress) av en hel helg med massvis av onyttigheter.
![]()
Intressant, det är nog lika för mig när jag tänker efter.Helgerna är de dagar jag sover sämst, undrar om de har nåt samband med att man äter godis o chips då![]()
Tycker statistiken är rätt tydlig om man jämför ”normaldygn” dvs. bra käk under dagen, rutiner m.m. kontra ”frossadygn”Helgerna är de dagar jag sover sämst, undrar om de har nåt samband med att man äter godis o chips då![]()
PrecisTycker statistiken är rätt tydlig om man jämför ”normaldygn” dvs. bra käk under dagen, rutiner m.m. kontra ”frossadygn”
Finns såklart många förklaringar, t.ex. om man trycker sig mer kcal än vad man är vad vid så kommer kroppen ”chockas” och behöva arbeta hårdare för att göra sig av med det etc.
Ingen stress under sömnen kontra massor;
![]()
![]()
Bra vilopuls kontra inte så bra vilopuls;
![]()
![]()
Som att be om typ 5 i body battery på morgonenPrecis
Min vanliga vardag, middag kl 18 sen inget kök förräns frukost klockan 9 dagen efter. Fredag o lördag kväll typ 2000kcal på kvällen liggandes i soffan en mix av socker o härdade fetter sen försöka sova på det![]()
Ja det är dags att ta tag i det här snart.Som att be om typ 5 i body battery på morgonen![]()
Family first! Och ja, betydligt lättare att göra det tillsammans med hushålletJa det är dags att ta tag i det här snart.
Jag o min fru gymmade rejält tillsammans förut med nu under hennes graviditet så tappar jag det då Jag måste jobba hela tiden. Sen drog jag på mig en skada i handen.Men hon är väldigt taggad på att komma i form igen eftersom hon tävlar inom träning så då kommer jag haka på igen till hösten det här går inte fortsätta med
Du är lättare att göra en hälsosam livstil tillsammans i ett hus helt klart
Blir att du behåller den där
Snyggt jobbat, själv gick jag in på gymmet ikväll där jag hör hemma mer än i löparspåretHar ägnat delar av dagen åt att tapetsera.
![]()
![]()
Avslutade med en löptur.
![]()
![]()
ja verkar så. glömmer bort att jag lagt upp denBlir att du behåller den där![]()
Härligt när man känner sig utvilad. Jag kör en kopp kaffe till med dig.Godmorgon första koppen kaffe intagen bra sömn inatt 2 tim djupsömn![]()
![]()
Jag ska ta en till också Sen när mjölkningen är klar brukar funka bäst på min energinivå då Jag tar ashwagandha både morgon och kväll tar jag inte koffeinet så skulle man nästan kunna sova hela dagen på grund av att ashwaganda lugnar ner rejält på migHärligt när man känner sig utvilad. Jag kör en kopp kaffe till med dig.![]()
Skall kolla efter det i hälsobutiken för Apoteket hade inte det.Jag ska ta en till också Sen när mjölkningen är klar brukar funka bäst på min energinivå då Jag tar ashwagandha både morgon och kväll tar jag inte koffeinet så skulle man nästan kunna sova hela dagen på grund av att ashwaganda lugnar ner rejält på mig
Sen i 20 års tid har jag kört zma (zink och magnesium, sen arginin. På kvällenSkall kolla efter det i hälsobutiken för Apoteket hade inte det.
BMI uppfanns före styrketräning va? Kanske stämmer bra som mått inom sjukvården på folk som aldrig tränat. Jag behöver minska med 8,1 enligt klockanMin klocka tycker att jag borde sänka min BMI med 3,6
![]()
![]()
![]()