Min visar +6 för mycketBMI uppfanns före styrketräning va? Kanske stämmer bra som mått inom sjukvården på folk som aldrig tränat. Jag behöver minska med 8,1 enligt klockan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min visar +6 för mycketBMI uppfanns före styrketräning va? Kanske stämmer bra som mått inom sjukvården på folk som aldrig tränat. Jag behöver minska med 8,1 enligt klockan![]()
Vi får stötta varandra och kämpa tillsammansMin visar +6 för mycket![]()
Man kan lägga det som genväg genom att svepa vänster på skärmen till senaste använda appar eftersom den ligger i den mapen. Eller direkt genväg och ange Ekg från appar och när hon sveper vänster dyker den upp.@Angeli Vet du hur man enklast möjligt kan nå EKG på Venu?
När jag grejat lite fick man först trycka på översta knappen tror jag och sen bläddra åt höger och där hitta EKG i listan. Hälften vore nog för en gammal tant som morsan...
Får kolla på det nästa gångMan kan lägga det som genväg genom att svepa vänster på skärmen till senaste använda appar eftersom den ligger i den mapen. Eller direkt genväg och ange Ekg från appar och när hon sveper vänster dyker den upp.
Jag föredrar alternativ 1, för där dyker dem senaste använda apparna upp allt från Ekg, larm, puls, ficklampa, plånbok osvFår kolla på det nästa gång![]()
En rejäl deff med andra ordBMI uppfanns före styrketräning va? Kanske stämmer bra som mått inom sjukvården på folk som aldrig tränat. Jag behöver minska med 8,1 enligt klockan![]()
Behöver också gå ner ett par kilo enligt Garmin.Min klocka tycker att jag borde sänka min BMI med 3,6
![]()
![]()
![]()
Forerunner har ju simning också, både bassäng och öppet hav. Man ska väl dock inte ”dyka” med dom men för träning så ska det ju funka bra(har dock inte testat själv)Någon som kan ge erfarenheter och rekommendation för ett inköp av Garmin Swim 2?
Jag är nästan enbart intresserad att få mer stöd i simträningen och framförallt slippa ligga och räkna längder i bassängen (110, 111, 112, ...). Man tappar snabbt bort sig. Men även att få en uppfattning kring tempo...Tränar just nu för att genomföra Vansbro 10k efter att ha kört vanliga 3k tidigare...
Vill inte eller ha något "riktig" smartklocka då notiser och annat vis telefon får tillräckligt med uppmärksamhet.
Men kommer även vilja använda klockan till en viss del löpning för enklare mätning (tid, distans, tempo).
Det är imponerande siffrorMan är ju iaf yngre i kroppen vilket känns skönt, bonde är ett bra yrke man tvingas jobba 7 dagar i veckan och hålla aktivitetsnivån hela tiden![]()
![]()
![]()
![]()
TackDet är imponerande siffror![]()
Min känsla är att allt fler klockentusiaster och vanliga människor bär mer och mer smart/hälsoklockor till vardags. Än del kör dubbelpipigt har man sätt.Tack
Alltid gillat statistik, kul att hålla koll på över tid tack vare klockan
Inte undra på att man inte vill ta på sig en G-Shock längre
Japp men dubbelpipig känns lite muppigt på något sätt att ha två klockor på sig fattar jag ändå inte grejen medMin känsla är att allt fler klockentusiaster och vanliga människor bär mer och mer smart/hälsoklockor till vardags. Än del kör dubbelpipigt har man sätt.
Ökar på det eller? Eftersom muskler väger mer än fettJobbar på mitt BMI
![]()