• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

Nu står det en kaffebryggare i ladugården. Sparpaket helt enkelt
1000062153.jpg
Funkar nylon nu ihop med 💩? 😀

Försöker vila ha gjort någon liten tabbe.
Antingen är jag väldigt ovan vid bryggkaffe då jag typ har fått koffeinpåslag.
Är också osäker på om jag kanske till och med tog en tablett för mycket av aschwagandha igår kväll.
Man stod där och funderat tog jag en sån här Nej det gjorde jag nog inte.
Känner mig ganska yrslig, darrig, hungrig och ögonen går i kors och känner mig stressad. Vilopulsen är väldigt hög mot vad det brukar vara 😅
1000062178.jpg

Försöker vila ha gjort någon liten tabbe.
Antingen är jag väldigt ovan vid bryggkaffe då jag typ har fått koffeinpåslag.
Är också osäker på om jag kanske till och med tog en tablett för mycket av aschwagandha igår kväll.
Man stod där och funderat tog jag en sån här Nej det gjorde jag nog inte.
Känner mig ganska yrslig, darrig, hungrig och ögonen går i kors och känner mig stressad. Vilopulsen är väldigt hög mot vad det brukar vara 😅
1000062178.jpg
Vad brukar du ha för vilopuls? 67 är inte högt.

Är denna alltför stor? Var egentligen ute efter en epix men så fick jag erbjudande på en fenix 7x solar för 150€ mindre än vad en sån skulle kosta. IMG_0599.jpeg
IMG_0600.jpeg
Perfekt storlek
51 mm är de optimala om man ska kunna läsa allting på skärmen i alla fall min egna åsikt men det finns ju olika ögon i världen 😅

MARQ på 46 mm sitter ju mycket bekvämare än tactix eller Fenix men som sagt mindre användarvänlighet på grund av att skärmen blir mindre

Tillbaka
Topp