Agnb¥⌚
Guld
Funkar nylon nu ihop medNu står det en kaffebryggare i ladugården. Sparpaket helt enkelt
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Funkar nylon nu ihop medNu står det en kaffebryggare i ladugården. Sparpaket helt enkelt
![]()
Det återstår att seFunkar nylon nu ihop med?
![]()
Jäkligt bra den därGodmorgon alla Garmins, vaknade lite förtidigt.![]()
Man ser den på helt annat sätt och det är positivtJäkligt bra den därman får perspektiv när man ser någon annan posta
![]()
Vad brukar du ha för vilopuls? 67 är inte högt.Försöker vila ha gjort någon liten tabbe.
Antingen är jag väldigt ovan vid bryggkaffe då jag typ har fått koffeinpåslag.
Är också osäker på om jag kanske till och med tog en tablett för mycket av aschwagandha igår kväll.
Man stod där och funderat tog jag en sån här Nej det gjorde jag nog inte.
Känner mig ganska yrslig, darrig, hungrig och ögonen går i kors och känner mig stressad. Vilopulsen är väldigt hög mot vad det brukar vara![]()
![]()
55 ca när jag ligger i sängen. 44 under natten Nej 67 räknas inte som högt, men högre än vad jag brukar ha iafVad brukar du ha för vilopuls? 67 är inte högt.
Måste vara kaffe55 ca när jag ligger i sängen. 44 under natten Nej 67 räknas inte som högt, men högre än vad jag brukar ha iaf
Perfekt storlek
Sovtavlan ju sover du o dricker kaffe samtidigt?Godmorgon alla Garmins![]()
Helt nyvaken är manSovtavlan ju sover du o dricker kaffe samtidigt?![]()
Den sömntavlan är tydlig o bra gillar denHelt nyvaken är man![]()