Agnb¥⌚
Guld
Men själva urtavlan då? Är det en av de inbyggda?Valde orange skiftning via klockinställningarna, finns ju fler färger nu än förr då fanns ju bara röd![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men själva urtavlan då? Är det en av de inbyggda?Valde orange skiftning via klockinställningarna, finns ju fler färger nu än förr då fanns ju bara röd![]()
DennaMen själva urtavlan då? Är det en av de inbyggda?
Men själva urtavlan då? Är det en av de inbyggda?
Japp LW länkade så de behövde jag inte göra nu njuter av en kaffe påtårDenna
Connect IQ Store | Watch Faces and Apps | Garmin
apps.garmin.com
Läste väldigt fort de du skrev förut så trodde det stod nam nam nam som att någonting är braDen där var väl inte helt dum! Namn please![]()
Japp LW länkade så de behövde jag inte göra nu njuter av en kaffe påtår![]()
Här ocksåKaffe här också.![]()
![]()
Härligt så epix fick lämna?Så var det en färre Garmin i kollektionen. Bara 3 kvar.
Frågan är om även Tactix börjar hänga löst.![]()
Skall du banta ner till en Fenix bara?Så var det en färre Garmin i kollektionen. Bara 3 kvar.
Frågan är om även Tactix börjar hänga löst.![]()
Japp.Härligt så epix fick lämna?
En??? Det känns lite klent tycker jag. Men kanske två?Skall du banta ner till en Fenix bara?
Den gamla gyllene regeln man säljer en sen köper man tvåSkall du banta ner till en Fenix bara?
Är det en Fr970 på G in?En??? Det känns lite klent tycker jag. Men kanske två?
Fast det är nåt nytt på ingång också![]()
Näpp. Faktum är att det krävs värdepost. Leverans mot slutet av veckan om allt går som det ska.Är det en Fr970 på G in?
Men inte har du väl handlat nåt utan smartaviseringar kompisNäpp. Faktum är att det krävs värdepost. Leverans mot slutet av veckan om allt går som det ska.
Hehe, vänta och seMen inte har du väl handlat nåt utan smartaviseringar kompis?
Har också en på ingång men den krävs ingen värdepost.Näpp. Faktum är att det krävs värdepost. Leverans mot slutet av veckan om allt går som det ska.
i3 Tactical på g?Har också en på ingång men den krävs ingen värdepost.![]()
Vi borde få en rabattkod i tråden från garminGänget härinne bidrar rejält till Garmins omsättning![]()
Känns som du köper nåt nytt varje vecka.Har också ett köpsug va ju trots allt länge sen jag köpte nåt nu
Ja borde nog utredas för klockdiagnos.Känns som du köper nåt nytt varje vecka.![]()