Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen in hit
Bli bonnastark som Magnus SamuelssonBiff, Kom hit och jobba på gården nu, du är antagen
Imorgon bitti tar vi en digital löptur tillsammans! Nu börjar det nya Livet!Matchade Forerunner emblemet utan att ens planera det![]()
Ska ut nu o mjukstarta ska se om lilltån hållerImorgon bitti tar vi en digital löptur tillsammans! Nu börjar det nya Livet!![]()
Min fysioterapeut säger jag är för tung för löpning annars kunde jag också hängt på Imorgon bitti tar vi en digital löptur tillsammans! Nu börjar det nya Livet!![]()
Det hade ju varit rätt fränt, ta en löptur på morgonen och dela framgång i tråden efteråtMin fysioterapeut säger jag är för tung för löpning annars kunde jag också hängt på
Vill ha lite färger så det få bli en sån.Det var lite oväntat, eller?![]()
Vågade aldrig skaffa den själv. Tänkte att grön bezel hade varit svårt att matcha med andra band. Men det kanske blir cooltVill ha lite färger så det få bli en sån.![]()
Grattis va kul, äntligen ett nyköp från dej. Jag gissade inte så tokigt![]()
Tack! Ni hade nästan rätt.Grattis, gissade på du köpte en Tactical I3 men denna är också fin.
Riktigt ball. Blir intressant att förstå om den är lika häftig som den ser ut på säljmaterialet.Tack! Ni hade nästan rätt.Gillar färgerna på denna. Nästan som en G-Shock
![]()
Härliga färger i displayen.Så där blev inte så snabbt tempo men allt känns bra. Känns lite stelopererad i höfterna när man kom hem
Känns som det rätt mycket info på klockan.
Observera svagaste displayläget på![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fantastiskt trevlig modellHärliga färger i displayen.
I’m in! Vi ses i morgon bitti (tidigt) i det digitala löparspåret. Jag planerar långdistans i återhämtningstempoImorgon bitti tar vi en digital löptur tillsammans! Nu börjar det nya Livet!![]()
Du är en sån man inte vill springa ihop med, skulle inte palla tempotI’m in! Vi ses i morgon bitti (tidigt) i det digitala löparspåret. Jag planerar långdistans i återhämtningstempo![]()
Wow. Nu är den ju blåGillar färgerna
![]()
Okrå. Men mer turkos än grön?
Den är typ turkosgrön. Har alltid gillat färgen. Den påminner mig om G-Shock.Okrå. Men mer turkos än grön?
Jag la ju ut bilder på dom här när dom kom och sa att jag var kär. Ni andra verkade inte överförtjusta men det kanske har växt fram![]()
Japp displayen är ljusstark. Jag körde också på lägsta inställningenSinnessjuk display @Namaste
Man kan inte glassa på med vilken färg som helst. Jag kommer nog aldrig att köra den här displayen på högre än det lägsta ska man vara riktigt petig så skulle jag velat haft en lägre inställning på skärmen. Ett problem jag aldrig råkat ut för tidigare men det går att lösa med lite eftertanke med tavlor.
![]()
![]()
![]()
![]()
Taget! Då gör jag detsamma.I’m in! Vi ses i morgon bitti (tidigt) i det digitala löparspåret. Jag planerar långdistans i återhämtningstempo![]()
Snyggt!