• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Gitarrister på forumet?

329592302_938135690696127_6229713998422091671_n.jpg

Fick slå mig själv på fingrarna för att inte släpa hem denna från djupaste Småland till grabben. Nån stackare som köpt via nätet för att han ville ha en "Telecaster" och inte fick riktigt vad han hade förväntat sig.......
Vad är det för nåt? Ser ut som nån Jim Root gura🧐

Plockar lite med instrument här hemma idag. 😊

Måste börja avgöra vilka som ska gallras bort. Bor inte på 200 kvadrat längre så nu måste det bantas på allt. 😊

Skulle ni säga att Ljudbojen och Blocket är de ställen som är bäst att annonsera på?

Bjuder på bilder på ett instrument av mitt absoluta favoritmärke. 😊
En Daion Power MKXX-B.

08445C2A-3840-4935-BE70-2A8BD3C332EB.jpeg
F02E5B72-9DB5-45F9-87FD-A68E036C3157.jpeg
8B5B14A6-BE54-4FAD-B166-08F15AC50B17.jpeg
B2AE4F8E-2FA2-4672-9B22-978C931EC1A2.jpeg
Trevliga gitarrer!
Vend.se är inte helt dumt heller.

Nån med erfarenhet av FGN/Fujigen? Börjar bli rätt sugen på en Japan-tillverkad Strata av nåt slag, och kärade ner mig lite i denna:
JOS2TDM
JOS2TDM_SP_EX01Rev2-1345x450.jpg

Nån här som sitter på en amerikansk Jazzmaster (American Original, AVRI 65/62) och vill sälja? Finns verkligen inte en enda att uppbringa i hela EU.

Nån här som sitter på en amerikansk Jazzmaster (American Original, AVRI 65/62) och vill sälja? Finns verkligen inte en enda att uppbringa i hela EU.

Har du kollat Reverb?

Har du kollat Reverb?

Den där vita skulle jag kunna tänka att köpa bara för att den är så j-la snygg! 😉

Har du kollat Reverb?

Ja jag har koll på Reverb men sunburst går bort och den vita tycker jag faktiskt var över smärtgränsen prismässigt med tanke på skicket. För 10 månader sedan såldes ett gäng JM AVRIs på marketplace för 14k, runt 18-20 ligger min smärtgräns på

Finns en Ultra i Gbg för 18k kanske ska nypa den då

Aj, mina ögon… 😳
Vad är det där för nåt?!?
(ja, jag är en bakåtsträvande tjurgubbe… 😉)
Ha ha, det är en Tune. Ganska ovanlig sak men ja, rätt speciella former. 😃

Haha, vilket monster 😱

Jag hade en Tune då jag spelade i dansband för jättelänge sen. Kommer ihåg att den hade en knepig kroppsform men den där var ju några resor värre 🙂
Ah, vad kul! Ja, de är ju lite speciella. 😃

Tillbaka
Topp