spruff
Basic
Nej, tror inte den fanns när jag köpte min, men det finns säkert mer att välja på idag.Coolt, övervägde du Hotone Pulze Multifunctional Bluetooth Modeling Amplifier? Ca 4-5kSEK
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej, tror inte den fanns när jag köpte min, men det finns säkert mer att välja på idag.Coolt, övervägde du Hotone Pulze Multifunctional Bluetooth Modeling Amplifier? Ca 4-5kSEK
Är på smekmånad med min QC efter ett par år med Kemper. Jösses vilken pryl ni kokat ihopKlart du skall köpa en Neural!
(Jag har jobbat på Neural sedan 2019 och har varit med att bygga både QC'n och Nanon samt kringliggande funktioner. Får man outa sig själv så?![]()
Neural DSP
Tack, vi är också ganska nöjdaÄr på smekmånad med min QC efter ett par år med Kemper. Jösses vilken pryl ni kokat ihop![]()
Kul! Kanske får bli en plugin nu ändå när det är 50%Klart du skall köpa en Neural!
(Jag har jobbat på Neural sedan 2019 och har varit med att bygga både QC'n och Nanon samt kringliggande funktioner. Får man outa sig själv så?![]()
Tungt! Bäst på marknaden helt klart, kommit en lång bit från när man körde multieffekter tidigt tvåtusental.Klart du skall köpa en Neural!
~4 månader med denna Martin 000-15m. Blir bara bättre och bättre!
Nu i efterhand är jag sugen på en D-18/28 för flatpicking som är intresset för tillfället.
![]()
Bruce har alltid varit en go gubbeKan rekommendera grabbarna i MUG. Vi har förmånen att ha flera bra musikbutiker i Göteborg. Familjen har köpt från alla genom åren.
En bra kombo!
![]()
Ja, lite snålt. Men dom är/var ju prisvärda jämför med 000-17. Och martins gigbags är riktigt bra.Ha! Snyggt. Blev besviken när jag i butiken fick höra att de gått över till gig-bags istället för hårda skalet…
Gibson har tack o lov riktiga case för de dyraste modellerna, över 20kHa! Snyggt. Blev besviken när jag i butiken fick höra att de gått över till gig-bags istället för hårda skalet…
Även stämskruvarna har ändrats och är numera plast, jag trodde att jag skulle störa mig på det, men fan de är grymma.Ja, lite snålt. Men dom är/var ju prisvärda jämför med 000-17. Och martins gigbags är riktigt bra.
Gibson har tack o lov riktiga case för de dyraste modellerna, över 20k
Jag är grymt sugen på en 000-15m. Så schyssta.~4 månader med denna Martin 000-15m. Blir bara bättre och bättre!
Nu i efterhand är jag sugen på en D-18/28 för flatpicking som är intresset för tillfället.
![]()
Den affärens själ dog när han gick bort.Bruce har alltid varit en go gubbe![]()
Helt missat han gått bort, trodde det var hans brorDen affärens själ dog när han gick bort.
Han var en karaktär.
Kan bara instämma med andra, här riktigt bra jobbat. Har börjat leka runt med QCn mer på djupetKlart du skall köpa en Neural!
Do it! Det kan vara lite överväldigande att navigera bland alla lektioner/resurser som finns online dock. Jag började med Justinguitar och kan varmt rekommendera honom, helt gratis. För mig hjälpte det också att tidigt börja läsa på om musikteori.Konkade hem med denna Gitarr & förstärkare ifrån ett torg i somras.
tänkte på ungarna inledningsvis, men det hade ju vart roligt att lära sig självt en vacker dag.![]()
Fick feeling...Köpte en ny Les Paul dagen före jul, och bra case följde med. Men Gibsin skickar med ett ganska mediokert axelband, såg ett coolt AC/DC-band. Men slutsålda, skit.Som det rimligen bör vara! Å andra sidan kan man ju föredra en bra gigbag istället… nu i efterhand spelar det ingen större roll för mig (gitarrerna lämnar aldrig vardagsrummet)