• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Golfare på KS

Korspostar lite... Bro Hof idag!

IMG_2002.JPG

Så här glad å peppad var jag innan rundan. Uppvärmd, vältränad å taggad!

Har spelat här en gång förut, 2012, å hade 24 poäng har jag för mig. Men kände mig laddad som f-n idag. Spelat mycket golf i år. Fått fart på drivern, tränat chippar, bra träff på järnen.

Så här kände jag efter rundan:

IMG_2004.JPG

Den här banan är fan så mycket bättre än vad jag är. 23 poäng... Svårt idag med stark vind, men det var inte vindens fel idag. Jag missade enkla/"säkra" slag. Riktiga nybörjarmisstag! :arghh: Fick på nåt sätt stora darren/för mycket respekt för banan på nåt sätt.

Grymt skick och absolut inget att klaga på avseende bana/skick förstås, men jag skulle INTE betala 2500:- för en greef-fee om jag skulle pröjsa själv. Det känns orimligt...
Vad spelar du på för hcp, ingen bana som du rekommenderar till en medelgolfare?

Ahh jag förstår. Det skänker dig antagligen omätbart mycket större glädje att anse dig vara KS första Augusta spelare än rundan i sig. Oavsett, underbart för dig. Grattis
Precis så är det. På pricken. Damn, vilken pyskolog du är. Grymt imponerande. Du har inte funderat på att dela din förmåga med Palmegruppen?

Tillbaka
Topp