Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mer tid på övningsområdetFan inte spelat på mitt HCP senas maj känns det som, ska lira en runda imorgon vid 07:20 men hoppas inte att den tidiga tiden sabbar spelet..
Så är det, håller faktiskt på och bygger om min sving så får se hur blir!Mer tid på övningsområdet![]()
Kul. Vem bär du åt?Äntligen lämnat småligorna och caddar idag på Nordea touren![]()
Lycka till , hur många procent av vinsten får du?Äntligen lämnat småligorna och caddar idag på Nordea touren![]()
Lycka till , hur många procent av vinsten får du?
Det har ju jag råd med, ska spela en tävling om 2 veckor är du ledig då? Lika bra att passa på innan du blir känd.Är så larvigt billig. Två chokladbollar och oändligt med kaffe. Men det tummar jag inte på!
Ska tilläggas att jag ligger med spelaren. Ett förkrav jag misstänker att ingen av oss är beredd att uppfyllaDet har ju jag råd med, ska spela en tävling om 2 veckor är du ledig då? Lika bra att passa på innan du blir känd.![]()
Min syssling vannÄntligen lämnat småligorna och caddar idag på Nordea touren![]()
Inga problem , jag gör allt för att vinna!Ska tilläggas att jag ligger med spelaren. Ett förkrav jag misstänker att ingen av oss är beredd att uppfylla![]()
Att ta en för laget är ju ett känt ordspråk!Inga problem , jag gör allt för att vinna!
Ingen golfare från Linköping i denna tråden?![]()
Du skulle tackat ja!Inga problem , jag gör allt för att vinna!
Ska tilläggas att jag ligger med spelaren. Ett förkrav jag misstänker att ingen av oss är beredd att uppfylla![]()
Du skulle tackat ja!![]()
![]()
Tack , vann 4000 på dormy och två paket bollar.haha se på fan. jag får gratulera! next time
Ska upp på en liten golf-weekend. Fågelbro samt Wermdö country club pratas det om... Erfareneheter? Finns det finare banor?
haha sant!Längesen, men Fågelbro var riktigt bra då.
Men det är klart att det finns bättre... Hört talas om Bro Hof?![]()