• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Golfare på KS

JohanS

Omega
Spelar dessa och har gjort sedan de släpptes typ 2003, funderar på att byta, men till vad?
E36F8391-84FA-4C92-9EA8-AF75CA2133DD.jpeg

rac mb med rifle skaft.
Du ska köpa Mizuno MP5!
 
Spelar på Eda GK på höga 28 i hcp. Slår bort bollar även i Arvika ihop med mamma som spelar där. Slår rakt men inte så långt och har en långsam sving. Fast med drivern slicar jag så in i helskotta. Värdelös på bunkerspel.
 

Norda

Panerai
Kul tråd!!
Köpte precis ny tee-slägga från Taylor Made för att få iväg bollen en bit på första slaget!
Köpte även ny putter från Ping, har haft en äldre Ping Zing innan, riktig klassiker! Nu senast har jag puttat med en Ben Hogan från Bettinardi med äkta guld insert.
Dessa klubborna tillsammans med nya Footjoy-skor ska nog göra 2018 säsongen lite bättre!

Spelar på 4,5hcp och är medlem på Barsebäck G&CC.
 

Jooiie

Omega
Kul tråd!!
Köpte precis ny tee-slägga från Taylor Made för att få iväg bollen en bit på första slaget!
Köpte även ny putter från Ping, har haft en äldre Ping Zing innan, riktig klassiker! Nu senast har jag puttat med en Ben Hogan från Bettinardi med äkta guld insert.
Dessa klubborna tillsammans med nya Footjoy-skor ska nog göra 2018 säsongen lite bättre!

Spelar på 4,5hcp och är medlem på Barsebäck G&CC.

Gamla Ping-putters är inte att leka med, jag har fortfarande en gammal Ping BeCu Anser 2 i bagen. Den är inte ett dugg förlåtande och jag är urkass på att putta men den har spöat allt annat jag testat förutom en Scotty Cameron men jag var inte så sugen på att lägga de pengarna just då.

För övrigt så har jag pausat hela denna säsongen pga. jobb och resa i tjänsten men kommer vara hemma mer framöver så ser fram emot nästa år, suget kom igång när jag läste igenom tråden! :)
 

Sonos

Omega
Helt sjukt att medlemskap inte räknas med. Är ju mer rimligt att kunna använda friskvårdsbidraget till medlemskap och på så sätt kunna spela en hel säsong (mer friskvård/motion) än ett få tal greenfee-rundor/lektioner.

Många klubbar hade garanterat fått fler medlemmar vilket skulle gynna vårt kära golf-Sverige och boosta många klubbar som har det lite tungt ekonomiskt.
 

blyton

Cartier
2-Faktor
Helt sjukt att medlemskap inte räknas med. Är ju mer rimligt att kunna använda friskvårdsbidraget till medlemskap och på så sätt kunna spela en hel säsong (mer friskvård/motion) än ett få tal greenfee-rundor/lektioner.

Många klubbar hade garanterat fått fler medlemmar vilket skulle gynna vårt kära golf-Sverige och boosta många klubbar som har det lite tungt ekonomiskt.
Verkligen, helt sjukt...
 

Sonos

Omega
Har btw ett set TM MB om någon är intresserad. Några år på nacken men absolut spelbara!
 

Bilagor

  • post-1-0-24923000-1322362973_thumb.jpg
    post-1-0-24923000-1322362973_thumb.jpg
    17.7 KB · Visningar: 19

Donkii

Boushh
2-Faktor
Låt klubben lösa en medlemsform som innefattar medlemskap men med ett specat värde för range och pay and play så är problemet löst :)
 

M.U

Rolex
Blev sjukt glad när jag först hörde det.. bara för att sen bli sänkt av verkligheten.

Anledningen till varför det inte är med medlemskap är väl för att alla ska kunna utnyttja det? Därav pay & play. Men varför det innefattar ridning förstår jag mig inte på.. Då långt ifrån alla kan rida..
 
Topp