Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mkt bra golfklocka
Svårsålt. Någon hundring max!Hjälper morsan å farsan att rensa förråd och ska slänga ut två golfset från 1998 på blocket. Nån som fattar nåt och ser vad det är å kan va värt?![]()
![]()
Svårsålt. Någon hundring max!
En femhunka för berta-settet med pingputter och bag borde du väl få.
Edit: lägg ut det på tratten så får du se vad folk är villiga att betala. Ibland blir folk som tokiga vid auktion...
Låter kul med TrattenEn femhunka för berta-settet med pingputter och bag borde du väl få.
Edit: lägg ut det på tratten så får du se vad folk är villiga att betala. Ibland blir folk som tokiga vid auktion...
Låter kul med TrattenDe blir glada på ICA när jag kommer dragandes med två golfsett som ska ha frimärken...
Nej! Nordpost ska fan få jobba liteUpphämtning eller bussgods...![]()
Det är lätt att ha fördomar kring golf innan man provat. Det är också förbannat lätt att bli biten.Kul tråd, gick från motocrossåkande golfhatare till inbiten på ca 2 månader, har spelat lite drygt 1,5 månad sedan jag fixade kortet.
Spelar med min svåger och hans bror och då ingen av oss hade under 36 så kunde vi inte regga våra rundor.
Men nu har jag fixat det och har harvat mig ner till 41, siktar på 36 innan säsongen är slut.
Grymt kul och det går långt över förväntan eftersom jag aldrig hållit på med nån bollsport innan, drivern ligger dock kvar i bilen för den blir jag bara arg av att se. Spelar bara järn med undantag för en fairwayhybrid som jag precis lärt mig hantera hyfsat.
Spelar förövrigt på Klosterfjorden i Varberg samt Tönnersjö utanför Halmstad så är någon i krokarna när vädret tillåter så hojta till.
Kass! Greener och fairway är kassa! Fortfarande! Helt bortkastade pengar på lokala gk:n. Tyvärr!Denna tråden förtjänar en bump!
Hur har säsongen varit hittills?
![]()
Det är lätt att ha fördomar kring golf innan man provat. Det är också förbannat lätt att bli biten.
Med bra järnslag kommer du komma en bra bit ner i hcp. Stora knepet är att bli duktig på närspelet och lägga träningen där. Tyvärr så är ju inte det ens hälften så kul som det långa spelet vilket gör att man allt som oftast får lämna banan sur.
Tack för hjälpen.@Henrik rookie Jag har spelat golf på college och på svenska och danska touren och har alltid använt Oakley. Bra skärpa och bra passform. I och med att det finns många olika modeller med olika storlekar på glas så kommer du garanterat att hitta ett par som passar dig. Vilket typ av glas är väl det knepiga just därför tycker jag att du ska prova dem hos en golfshop så du kan gå ut och prova dem på puttinggreen etc.
Sant, tänkte mer på att du kan prova glaset ute i naturen på klubben och sedan beställa på internet! Vart bor du?Tack för hjälpen.
Problemet är att golfshopparna har så dåligt urval inne, så det är svårt att hutta rätt.
Någon som vet var det finns bra urval att prova?
Stockholm Järfälla.Sant, tänkte mer på att du kan prova glaset ute i naturen på klubben och sedan beställa på internet! Vart bor du?