Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Röd tee med 9 i HCP garanterar väll som högst birdies på scorekortetEfter att ha gått faddegolf i två år (först hustrun sen dotter) har jag gått från 5,7 till 9 och det känns rätt och ganska komfortabelt. Eftersom jag är +60 tror jag inte chanserna är stora att gå ned särskilt mycket.
Snart blir det väl röd tee...![]()
Är enligt mig en väldigt bra sätt att "slappna" av och slippa tänka på något annat än hur man ska smiska iväg den där lilla vita bollen.. Vi är ett gäng vänner som alla är med på samma bana så det är väldigt enkelt att skramla ihop en 3-4 boll för att gå ut och ha lite kul och spela lite golfMan kanske skulle ta upp golfen igen... spelade som flera andra i tråden fram till jag var 16 typ, då jag även låg på 16 i HCP, men kanske skulle lite mer i ålder för att börja spela igen då! är ju trots allt riktigt kul!!![]()
Det är måletRöd tee med 9 i HCP garanterar väll som högst birdies på scorekortet?
Fy farao, socket är inte roligtSpelat en säsong med officiellt hcp och ligger väl precis över 30, mitt paradslag speglas i mitt nick.
Målet är väl att hinna med lite mer än dom 5 rundorna eller vad det blev förra året och försöka sänka mig till låga 20 i alla fall.
Är enligt mig en väldigt bra sätt att "slappna" av och slippa tänka på något annat än hur man ska smiska iväg den där lilla vita bollen.. Vi är ett gäng vänner som alla är med på samma bana så det är väldigt enkelt att skramla ihop en 3-4 boll för att gå ut och ha lite kul och spela lite golfKan vart rekommendera det upplägget!
Vart i vårt avlånga land är du bosatt? Om stockholms området så kanske en runda vore på sin plats?Precis! Så sant det! Har flyttat iväg från min hemmaklubb så känner inga jämngamla som spelar längre! Men vad hindrar det från att träffa nya golfare?!
Nä ska nog ta upp golfandet igen!!
Vem vann? Du eller Hofen?Har lirat ganska intensivt i 4-5 år och tagit mig ner till drygt 7 i hcp
Tog en sväng på den här banan i dag:
![]()
Vi kan säga att jag vann vartannat hål och att Stadium är skyldig mig ett par bollarVem vann? Du eller Hofen?![]()
Coolt namn på en klubb, vart i landet?Är medlem på Albatross gk och har 21,2 , brukar spela nån gång i veckan under säsongen.