Norda
Silver
jävlar vad nice!
Firar jul på golfhotell i Marocko, blir nog en ny tradition!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
jävlar vad nice!
Är så jävla sugen på golf att jag om en månad flyttar 300meter ifrån klubben. Redo när frosten släpper osv.
Nice! Det ska bli skönt. Tror jag bor typ 300m ifrån. Gångavstånd känns behagligt.Byggde hus nån kilometer ifrån min hemmabana.. vinnande koncept!
Nice! Det ska bli skönt. Tror jag bor typ 300m ifrån. Gångavstånd känns behagligt.
Hade nog känt samma. Många vänner har också sagt att det mest är märkligt.Firar jul i Thailand. Måste säga att det var väldigt udda att spela med caddie. Föredrar att spela utan.
Hade nog känt samma. Många vänner har också sagt att det mest är märkligt.
Nybörjarset av tveksam kvalite? För få klubbor? Upplys mig gärna!Dom där Växer man nog ur ganska fort..
Blir ju tveksam. Kvalité när du får alla klubbor för priset av vad en brukar kosta.Nybörjarset av tveksam kvalite? För få klubbor? Upplys mig gärna!
Tacksam för förslag på helset
Jag spelade med dunlop köpta på stormarknad. Klev ner till 12hkp med dem men fan vet var man hamnat med riktiga? Förmodligen samma. De började iaf ge med sig efter 4 år då klubbhuvudet fräste iväg på banan pga rost.Blir ju tveksam. Kvalité när du får alla klubbor för priset av vad en brukar kosta.
Och de funkar garanterat galant i början. Men av erfarenhet utvecklas man ganska snabbt om.Man spelar lite. Och då.kommer du ej vara nöjd. Bättre gå på mellanmjölk av mer renomerade tillverkare. Ex, cobra eller liknande. Som du kan ha ner emot 20hcp utan att känna suget efter nytt direkt och att materialet håller dig tillbaka..
Jag spelade med dunlop köpta på stormarknad. Klev ner till 12hkp med dem men fan vet var man hamnat med riktiga? Förmodligen samma. De började iaf ge med sig efter 4 år då klubbhuvudet fräste iväg på banan pga rost.
Oavsett. Köp efter budget. Kul att komma igång över huvud taget. Är det kul och du har råd, uppgradera.
Firar jul i Thailand. Måste säga att det var väldigt udda att spela med caddie. Föredrar att spela utan.
Var bra kvalitet, bodde på ett hotell vid en 36 hålsbana kallad golf du soleil i Agadir. Rekommenderar varmtHur är banorna där? Främmande golfresmål för mig.
Ska ner till Thailand hela mars och tittat på lite olika banor, vilken spelade du på ?
Såg även Caddie var ett måste..hur var relationen ute på banan? Kan dom engelska ?
Vad blev det för kul?Årets första tävling bokad! Må lappmöglet försvinna!
Bro Hof Summer Week i juli.Vad blev det för kul?
Bro Hof Summer Week i juli.
Greensome PB ena dagen och Bästboll PB andra.
Rolex är den bästa klockan att spela med.
Golfresa till Malaga bokat i påsk.
Någon med erfareneheter av golf där eller Malaga generellt som resmål?
Golfklocka.
Också spelat båda, gillade nog Baviera bättre, men kan inte riktigt motivera varför.Jag spelade Baviera och Anoreta i somras och tyckte dom var helt okej!
Baviera har riktigt fin anläggning och bra golfbana.
Anoreta ska vara en bättre golfbana men var ganska trög när jag var där. Betydligt mindre anläggning men likvärdig golf kontra Baviera.
Tycker du ska pröva båda!