• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Golfare på KS

Tibbe

Omega
2-Faktor
Årets första runda, 79 slag på La Cala (America) och 35p!

image.jpg
 

daniel_se

Omega
Om man jobbar i Stockholm city och vill spela efter jobbet/på arbetstid. Tips på bra bana som går snabbt att ta sig till med bil, och är i bra skick tidigt på säsongen?
 

Ettåttatvåtre

Cartier
2-Faktor
Om man jobbar i Stockholm city och vill spela efter jobbet/på arbetstid. Tips på bra bana som går snabbt att ta sig till med bil, och är i bra skick tidigt på säsongen?
Någon av Haningeklubbarna kanske, Haninge strand, Haninge gk eller Österhaninge (Husby gk)
Jag tycker själv att det är lättare att ta sig söder om stan än norr när det är trafik.
Sen finns ju alltid Stockholms gk alt Djursholms gk som ligger strax utanför stan. Förstnämnda ska inte vara värt pengarna har jag hört, rolig range dock (vatten).
 

daniel_se

Omega
Någon av Haningeklubbarna kanske, Haninge strand, Haninge gk eller Österhaninge (Husby gk)
Jag tycker själv att det är lättare att ta sig söder om stan än norr när det är trafik.
Sen finns ju alltid Stockholms gk alt Djursholms gk som ligger strax utanför stan. Förstnämnda ska inte vara värt pengarna har jag hört, rolig range dock (vatten).
Tack för tips. Spelat Kevinge, riktigt trött bana men man är där på 10 min!
 

Tibbe

Omega
2-Faktor
Kul! Päronen har ställe i området så spelat mycket på La Cala samt en hel del banor med omnejd. Inga lätta banor första gångerna man spelar direkt.
Är tillsammans med en vän som har lägenhet här.
Det va mina första rundor på La Cala, små greener och galna höjdnivåer så det var lite utmanande. Lyckades starta med en eagle vilket gav positiva känslor , idag spelar vi Rio Real.
 

Xandyr91

Omega
2-Faktor
Är tillsammans med en vän som har lägenhet här.
Det va mina första rundor på La Cala, små greener och galna höjdnivåer så det var lite utmanande. Lyckades starta med en eagle vilket gav positiva känslor , idag spelar vi Rio Real.
Ja precis, verkligen utmanade layout på det hela. Kul med eagle! Fick du slå där uppifrån (vid starterbåset) eller där nere? Rio Real är trevlig, brukar vara i fint skick också!
 

Tibbe

Omega
2-Faktor
Ja precis, verkligen utmanade layout på det hela. Kul med eagle! Fick du slå där uppifrån (vid starterbåset) eller där nere? Rio Real är trevlig, brukar vara i fint skick också!

Teen var intill starterbåset dvs höööögt uppe!
Rio Real var en riktigt bra bana, dock var egna spelet bortblåst!
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Teen var intill starterbåset dvs höööögt uppe!
Rio Real var en riktigt bra bana, dock var egna spelet bortblåst!
Galet högt och riktigt bred fairway (som jag trots storleken,lyckats missa vid nåt tillfälle).
Har för mig att jag också gillade Rio Real, visst spelar man på båda sidor av vägen?
Imorgon blir det årspremiär, i typ 6 grader och snålblåst.....
 

Xandyr91

Omega
2-Faktor
Teen var intill starterbåset dvs höööögt uppe!
Rio Real var en riktigt bra bana, dock var egna spelet bortblåst!
Den teen är alltid riktigt cool att slå från! Håller med, fin layout, bra skick etc. Ibland är det dock något högt pris om jag minns rätt.
Galet högt och riktigt bred fairway (som jag trots storleken,lyckats missa vid nåt tillfälle).
Har för mig att jag också gillade Rio Real, visst spelar man på båda sidor av vägen?
Imorgon blir det årspremiär, i typ 6 grader och snålblåst.....
Ja precis, båda sidor, ett hål går ner mot vattnet. Härligt med golf men kanske mindre skoj med 6 grader..
 
Topp