Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller helt klart med!Kallfors, lite långt men värt.
Självklart, tänk så börjar du spela mer och blir duktigare. Kan bli jobbigt att gå ifrån något senare.Det verkar ändå finnas en hög kompetenta nissar här så jag kan fråga här innan jag går till Dormy eller liknande: Jag är tre äpplen hög och med armar som skulle kunna ge en Gorilla en match. Okej, lite överdrivet men tror jag har under 80cm från golv till handled. Är det värt att gå och fixa den lie klubborna har? Mitt hcp är nog tillbaka på max då jag mest frekventerat rangen sen kidsen kom in i bilden, om jag ens är med i databasen längre.... Spelar vänster och märker att många av slagen drar just vänster. Klubborna står på tån när jag ska börja slå. Min analys säger att mina klubbor med standardlängd borde justeras lite för att bättre passa mig, vill ju inte lära mig en felaktig sving för att kompensera för kassa klubbor och sedan när det blir ett riktigt set klubbor så ska jag vänja mig av med en ful vana.
Tldr: Värt att fixa lie trots orutin på spelet.
Toppen, tack för svarSjälvklart, tänk så börjar du spela mer och blir duktigare. Kan bli jobbigt att gå ifrån något senare.
Tack för ett bra svar! Jag ska kolla in de andra klubborna du länkade och ta mig en funderare.De där klubborna är från tidigt 90-tal. De kommer säkert funka. Men klubborna har utvecklats en hel del. Hade siktat in mig på något nyare.
Edit:
https://www.blocket.se/kronoberg/Golf_utrustnig_84871281.htm?ca=21&w=1
Om det är inklusive driver, hybrid och järnklubbor så pruta ner det 200 spänn så har du ett schysst startset.
Blir Vellinge eller Trelleborg för mig, men ska nog testa Burlöv i sommar.Igår blev jag medlem på Malmö Burlöv, någon ksare som är medlem där?
Har varit medlem i 3 år tidigare. Fantastisk bana, blir nog medlem nästa år igen!Någon KSare som är medlem på Barsebäck GK?
Jag blev just medlem och vore kul att hitta lite folk att spela med.
Okej, så inte medlem i år?Har varit medlem i 3 år tidigare. Fantastisk bana, blir nog medlem nästa år igen!
Kan det bli bättre??Okej, så inte medlem i år?
Hojta gärna till om du vill lira nån gång, tjöta lite bilar och spela golf!
Bara hunnit med 25 rundor i årBara hunnit med två rundor i år men på lördag blir det premiär på hemmaklubben Hills.
Bara hunnit med 25 rundor i år
Greenerna är i världsklass men fairway har fortfarande en bit kvar (de är jättefina men ännu inte Hills-klass).@Alarik är banan i bra skick?
Spelar själv på Delsjö och den är magisk för tillfället