Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Att inte våga spela med en modern rolex vore lustigt. Men jag hade inte gjort det av bekvämlighet, fett oskönt med stor tung klocka på armen när man spelar ju.Härlig dag på banan idag. En i bollen rockade en Rolex sub hela rundan också, lite coolt att spela med sin mekaniska klocka!
![]()
Har hört det är riktigt dåligt att spela med klocka, mycket stötar och vibrationer etc. man vet ju hur det kan kännas ibland när man träffar riktigt dåligt.. Jag hade inte vågat (inte velat heller, som du säger jobbigt i svingen, en bubba watson kanske hade fått komma med utAtt inte våga spela med en modern rolex vore lustigt. Men jag hade inte gjort det av bekvämlighet, fett oskönt med stor tung klocka på armen när man spelar ju.
En bubba väger ju typ 0, så den är fine!Har hört det är riktigt dåligt att spela med klocka, mycket stötar och vibrationer etc. man vet ju hur det kan kännas ibland när man träffar riktigt dåligt.. Jag hade inte vågat (inte velat heller, som du säger jobbigt i svingen, en bubba watson kanske hade fått komma med ut)
Jack Nicklaus vann väl 12 majors med sin Daydate ('67) på armen så det ska nog gå bra.![]()
Hahaha det ligger nog något i det därJo men han duffar och toppar nog inte bollen så ofta heller![]()
Jag är medlem, hojta till om du vill spela nån gång.Barsebäck Masters Course hål 18. Två år sen... zooma gärna in för att se bollen gå rakt mot flagg!Tror jag treputtade.......
Sugen på att spela nu, för mycket jobb och för lite golf. Någon som är medlem på Barsebäck?
![]()
Säsongens andra varv avklarat! Dags att komma igång ordentligt inför en Polen resa i September, ska tydligen vara en av Europas bättre resorter så ska bli spännande! Säljer lite golfkläder under lifestyle köp och sälj om någon är intresserad btw![]()
Kul att höra! Ska tydligen vara mycket pang för pengen, vi har hyrt hus vid banan och är tydligen obegränsat med golf inkluderatPolen är grymt. Var där för två år sedan och spelade. Extremt mycket golf för pengarna!
Ta bild och lägg uppTjenare alla golfare på KS!
Jag har fått hem alla min morfars gamla klubbor och har NOLL koll på värdet eller andrahandshandeln med golfklubbor o så, är det någon golfare där ute som kan hjälpa en vilsen med alla dessa. Har sett iaf att ett set är "fint" men har ju noll koll som sagt.
Tack på förhand!
Tjenare alla golfare på KS!
Jag har fått hem alla min morfars gamla klubbor och har NOLL koll på värdet eller andrahandshandeln med golfklubbor o så, är det någon golfare där ute som kan hjälpa en vilsen med alla dessa. Har sett iaf att ett set är "fint" men har ju noll koll som sagt.
Tack på förhand!
Tror tyvärr inte det är vintage haha! Men de står ju bara här, och morfar kommer aldrig spela igen så försöker se vad det kan vara värt, om ens något.Ta bild och lägg upp
Är det riktigt vintage (läs; hickory skaftade järn) så kan det finnas värde, annars inte (om inte ngn samlingsutgåva då)
Tyvärr, inget större värde på dessa klubbor då det är i ”modern” tid men för gamla för att ge något, om du ens får det sålda då det är +10år.Här kommer lite info o lite bilder:
![]()
Det jag kan se är att det är:
1x putter med skydd
1x 730CL Long Fairway
1x White 469 Lightning
1x 321LI 4(24 grader) Hybrid Long Iron![]()
![]()
![]()
[
/SPOILER]![]()
Har som sagt noll koll. Tack på förhand!