Las Colinas i Spanien
De har bytt upp sig, den här bilden är ifrån Colinas i april 2016.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Las Colinas i Spanien
De har bytt upp sig, den här bilden är ifrån Colinas i april 2016.
![]()
Den där finns kvar. AP:n hänger inne i shoppenDe har bytt upp sig, den här bilden är ifrån Colinas i april 2016.
Hur gick det för er i sommar? Mål uppnådda osv?
Det var lite av ett mellanår. Ca 15 rundor, spelade genomsnittligt över hpc, slipade en hel del på svingen och bollträffen på rangen. Årets runda var nog Mölndals GK, med alla dessa blinda - och dubbelblinda! - hål. Säsongen fick dock ett abrupt slut i augusti då vi flyttade in i vårt nya hus. Say no more.Hur gick det för er i sommar? Mål uppnådda osv?
Gick du eller tog du bil? Helvetesbana att bära påDet var lite av ett mellanår. Ca 15 rundor, spelade genomsnittligt över hpc, slipade en hel del på svingen och bollträffen på rangen. Årets runda var nog Mölndals GK, med alla dessa blinda - och dubbelblinda! - hål. Säsongen fick dock ett abrupt slut i augusti då vi flyttade in i vårt nya hus. Say no more.
Hehe, vi gick!Gick du eller tog du bil? Helvetesbana att bära på![]()
Gick du eller tog du bil? Helvetesbana att bära på![]()
haha ja, den är ju värre. Dock aldrig spelat den utan bil.. Men Mölndal är bara sjuk. Du har aldrig en normal lie på denFramförallt att spela. Har nog aldrig lyckats få till en vettig runda där. Helvetesbanan med bärbag är utan tvekan hemmaklubben Hills... Kristus på korset vad jävlig den är.
Tycker jag allt! Jag håller mest till på Chalmers som sponsorVerkar som vi är några Gbgs golfare på KS, kanske en runda under våren?
Själv spelar jag på Delsjö GK.
Då vet vi vem som står för greenfeeTycker jag allt! Jag håller mest till på Chalmers som sponsor![]()
Kan nog ordna bra rabatt åtminstoneDå vet vi vem som står för greenfee![]()
Kan inte annat än att hålla med dig. Vi får styra upp en till våren.Kan nog ordna bra rabatt åtminstoneHade varit kul med en KS-tävling!
Det är som med klockor.. en underbar drogTog grönt kort i början på Augusti så tog mig från 54 till 33hcp, dock kom det en flytt till Göteborg i mellan som gjorde att man inte fick till så många fler rundor i slutet av säsongen.
Nästa års mål blir att ta sig ner till 20-25 hcp och starten fick bli att boka 10 lektioner under vintern så nu kan range säsongen börja
Sitter i tankarna på att inhandla en driver under kommande vecka då jag nu besitter en mer "no name".
Att man blev så här biten av golfen trodde jag inte vid start, har både hunnit med ett nytt custom fitt järnset samt en fw![]()
Sitter och planerar lite inför nästa säsong och har fastnat lite för Polen. Någon som har lirat och även bott på Sierra Golf?
Yes!
Grym bana, fina rum om du bor på klubben men gräslig mat.
Tack för svaret, jättebra input!
När var du där? Så maten var i princip oätlig?
Träffade av en slump två personer som varit där vid olika tillfällen det senaste året och de tyckte maten var bra, inte ”Top of the line” men bra.
Två år sedan (i september) och var mer eller mindre ensamma på klubben. Boendet är verkligen kanon om man bor vid banan. Fräscha och stora rum. Maten är (var?) som hämtad ur 70-talets sovjet med spräckta såser, paprika i allt och smaklöshet. Men sett till pris är totala upplevelsen kanon så länge ni inte förväntar er mer än medioker mat.
Ska du bli medlem någonstans i Göteborg?Tog grönt kort i början på Augusti så tog mig från 54 till 33hcp, dock kom det en flytt till Göteborg i mellan som gjorde att man inte fick till så många fler rundor i slutet av säsongen.
Nästa års mål blir att ta sig ner till 20-25 hcp och starten fick bli att boka 10 lektioner under vintern så nu kan range säsongen börja
Sitter i tankarna på att inhandla en driver under kommande vecka då jag nu besitter en mer "no name".
Att man blev så här biten av golfen trodde jag inte vid start, har både hunnit med ett nytt custom fitt järnset samt en fw![]()
Ska du bli medlem någonstans i Göteborg?
Vettigt Pris går att diskutera. Jag tycker att det beror på hur många rundor man gör på ett år, så länge Man spelar mer än man betalar så tycker jag det är vettigt. Jag är medlem på en klubb som heter albatross här är Göteborg.Går i valet om jag ska bli medlem i Göteborg eller inte, då det finns planer att köpa hus runt Trollhättan men vem vet det kan även dra ut på tiden och då blir det klubb i göteborg, längtar redan till 2020 då man kan spela en hel säsong.
Om inte annat kommer jag självklart ändå spela i Göteborg, några tips på klubb med vettigt pris?
Mvh, Jey
Bra bana med mycket att välja på!Vettigt Pris går att diskutera. Jag tycker att det beror på hur många rundor man gör på ett år, så länge Man spelar mer än man betalar så tycker jag det är vettigt. Jag är medlem på en klubb som heter albatross här är Göteborg.
Går i valet om jag ska bli medlem i Göteborg eller inte, då det finns planer att köpa hus runt Trollhättan men vem vet det kan även dra ut på tiden och då blir det klubb i göteborg, längtar redan till 2020 då man kan spela en hel säsong.
Om inte annat kommer jag självklart ändå spela i Göteborg, några tips på klubb med vettigt pris?
Mvh, Jey