Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad har han för hcp? PRO V1 är en skön mjuk boll, men är han golfintresserad nybörjare duger vad som helst med en frän logga.Hej
behöver lite hjälp. Ska köpa bollar till polaren som har ett ganska så stort golfintresse. Vilka bollar är å rekommendera?
Tacksam för hjälpen
TjaVad har han för hcp? PRO V1 är en skön mjuk boll, men är han golfintresserad nybörjare duger vad som helst med en frän logga.
Titleist t200Lirar på cirka 14 i hcp men var länge sedan jag spelade nu, legat på 8,2 som lägst. Skulle behöva få tips på järnset som jag kan utvecklas med utan att dom blir för svårspelade till en början. Några idéer, kanske någon har klubbor till salu till och med?
Lirar på cirka 14 i hcp men var länge sedan jag spelade nu, legat på 8,2 som lägst. Skulle behöva få tips på järnset som jag kan utvecklas med utan att dom blir för svårspelade till en början. Några idéer, kanske någon har klubbor till salu till och med?
Lutar åt callaway ApexÄr det Titleist så är det bra!
Kör med med denna bl.a., har en taylormade rossa med med plumbers neck har jag för mig, bra tyngd i den.Vad kör folk med för putter här? Är sugen på en plumbers neck putter med milled face till denna säsongen
Vad kör folk med för putter här? Är sugen på en plumbers neck putter med milled face till denna säsongen
Vad kör folk med för putter här? Är sugen på en plumbers neck putter med milled face till denna säsongen
Provar den här i år!
Btw, ska göra en Custom Fitting i eftermiddag, kan bli spännande
Fy fasiken vad fin den är, inte alls avundsjuk.
Ska faktiskt också göra en custom fitting denna vecka på järnset, vad blir det för dig?Provar den här i år!
Btw, ska göra en Custom Fitting i eftermiddag, kan bli spännande
Byte tillbaka till en mallet inför denna säsongen. Har hunnit med 3 rundor i år och än så länge förbättrat min puttningen rejält, kör numera en spider x tour.Vad kör folk med för putter här? Är sugen på en plumbers neck putter med milled face till denna säsongen
Ska faktiskt också göra en custom fitting denna vecka på järnset, vad blir det för dig?
Lirar på cirka 14 i hcp men var länge sedan jag spelade nu, legat på 8,2 som lägst. Skulle behöva få tips på järnset som jag kan utvecklas med utan att dom blir för svårspelade till en början. Några idéer, kanske någon har klubbor till salu till och med?
Aldrig spelat med mizuno men vore kul att prova, ska ju vara bland de bättre märkena vad gäller järnset.Jag är en sucker för Mizunos järn.
Köpsuget efter förra årets JPX-serie är stort just nu.
Pengar är bara papper! Jäkligt kul att höra! Jag skulle nog personligen ha gått på Titleist t200. Det där med lie är viktigare än vad man tror.GÖR DET INTE!!!!
Det blir dyrt
Blir ett järnset för mig också.
Sitter hemma nu med två förslag, de två som jag gillade bäst, behöver jag säga att de som av en händelse var de dyrast också...
Titleist T200 eller TaylorMade P790 (2019)
Grafitskaft med stålkärna?!?!
Standard längd och grepp, Lie -2 grader.
Och för mig var det just ändrad Lie som är grejen, plötsligt gick allt rakt, istället för draw hela tiden. Kul att få det svart på vitt, på skärmen.
Sammanfattningsvis: kul och nyttig upplevelse, som kan bli en dyr historia.
Ska bli kul att höra vad du tycker, Dormy som gäller för dig också?
Hur gjode ni i början? Körde ni spelförbättrande eller några som gick direkt på några vackra blad, eller något mellanting? Jag har kört mitt första år med Cobra Max, spelförbättrande. Men, dom är så brutalt fula och känslan är allt annat än nice....
Funderar på att köpa ett set billiga men vackra bladklubbor med några år på nacken och bara acceptera att det säkert kmr bli fler svordomar. Förlorad längd bryr jag mig inte så mkt om...
Numera finns det ju bra mellanting hos alla tillverkade, spelförbättrande men ändå snygga (dock mer svårspelande än de mest förlåtande såklart)Hur gjode ni i början? Körde ni spelförbättrande eller några som gick direkt på några vackra blad, eller något mellanting? Jag har kört mitt första år med Cobra Max, spelförbättrande. Men, dom är så brutalt fula och känslan är allt annat än nice....
Funderar på att köpa ett set billiga men vackra bladklubbor med några år på nacken och bara acceptera att det säkert kmr bli fler svordomar. Förlorad längd bryr jag mig inte så mkt om...
Jag spelade bladklubbor när jag var yngre, eller rättare sagt halvblad. i8-PW var blad och i4-i7 var cavity-back. De absolut skönaste järnklubborna jag någonsin spelat med men som du nämner själv, de är mer svårspelade än "vanliga" järnklubbor.Hur gjode ni i början? Körde ni spelförbättrande eller några som gick direkt på några vackra blad, eller något mellanting? Jag har kört mitt första år med Cobra Max, spelförbättrande. Men, dom är så brutalt fula och känslan är allt annat än nice....