Hederlig Karré. Almandine potatis och Haloumi, samt rejält med färska örter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kör du potatisen på grillen, blir det samma som att rosta i ugnen?Hederlig Karré. Almandine potatis och Haloumi, samt rejält med färska örter.
Förkoka några minuter, sen på grillen.Kör du potatisen på grillen, blir det samma som att rosta i ugnen?
Ser riktigt fint ut, legat i marinad innan? klockan är inte heller dum sneglade på en sådan förut. själv grillade jag hängmörad entrecote nyss, city gross levererade som vanligt.
Tack , nä ingen marinad .Ser riktigt fint ut, legat i marinad innan? klockan är inte heller dum sneglade på en sådan förut. själv grillade jag hängmörad entrecote nyss, city gross levererade som vanligt.
Har gjort det ett par gånger tidigare. Dock inte i år ännu.Någon annan som kör julskinkan på grillen?
Funderar på en kruka närmare sommaren kanske. Sålänge får webern räckaSvågern köpt en Primo XL och jag ska aldrig mer prata med honom, åtminstone inte under sommartid.