• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Grilltråden v2.0

Toftich

Rolex
2-Faktor
Ingen mer som kör julskinkan i grillen iår?
5B4E8851-2A38-4789-8E60-52BD2D198799.jpeg
 

Ronnie_82

Cartier
2-Faktor
Middagen blev lyckad. Lammet togs av vid 57° & fick vila, köttet likaså. Däremot gick ugnen sönder givetvis men det gick att rädda potatisen. Avokadon saltade & pepprade jag sen kryddade jag med lite chili och grillade ca 2 min. Innan servering så pressade jag lite citron över både lammracksen och avokadon. Blev riktigt bra.
IMG_20180310_182400_093.jpg
IMG_20180310_182400_095.jpg
 

Simpatico

Rolex
Middagen blev lyckad. Lammet togs av vid 57° & fick vila, köttet likaså. Däremot gick ugnen sönder givetvis men det gick att rädda potatisen. Avokadon saltade & pepprade jag sen kryddade jag med lite chili och grillade ca 2 min. Innan servering så pressade jag lite citron över både lammracksen och avokadon. Blev riktigt bra.
IMG_20180310_182400_093.jpg
IMG_20180310_182400_095.jpg
Mumma. mkt bra
 

Dnyman

Omega
Skulle behöva lite hjälp med val av gasolgrill.
Håller på att se efter en ny då den gamla har rostat sönder.
Weber står högt på önskelistan, men har sneglat lite år Landman.
Någon här som kör med deras och kan rekommendera dom?
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
IMG_3008.JPG

Grillsäsongen är äntligen igång! Mjukstart med helt vanliga hamburgare.
Fan, jag skulle tagit bild idag när jag grillade hemma för första gången i år. Slog till med Karré, korv och en björn-burgare.

Vilken Weber har du? Ser väldigt smart ut med sidbordet, det saknar jag på min (hunden drack av min öl som stod på trädäcket..).
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Skulle behöva lite hjälp med val av gasolgrill.
Håller på att se efter en ny då den gamla har rostat sönder.
Weber står högt på önskelistan, men har sneglat lite år Landman.
Någon här som kör med deras och kan rekommendera dom?

Kan rekommendera Weber S 330 lagom stor och med sidobrännare + searstation.
Broilking har jag bara hört gott om, Landman skulle jag undvika, helt enkelt för dålig kvalitet.
f2c9c60a-21e7-4f90-9c0a-1b1723df5111_large.jpg
 

frere

Audemars
2-Faktor
Fan, jag skulle tagit bild idag när jag grillade hemma för första gången i år. Slog till med Karré, korv och en björn-burgare.

Vilken Weber har du? Ser väldigt smart ut med sidbordet, det saknar jag på min (hunden drack av min öl som stod på trädäcket..).
Det är en performer gbs. När man väl vant sig vid sidobordet känns det helt oumbärligt, den är också lite högre än en vanlig vilket också är bekvämt. Tyvärr finns en premiummodell med ännu större sidoyta som man ibland vill uppgradera till...
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Det är en performer gbs. När man väl vant sig vid sidobordet känns det helt oumbärligt, den är också lite högre än en vanlig vilket också är bekvämt. Tyvärr finns en premiummodell med ännu större sidoyta som man ibland vill uppgradera till...
Min nästa grill får helt enkelt bli en sådan med större avställningsyta, väldigt praktiskt när man jobbar med den. Men inte så praktisk när den ska vinterförvaras, då är din bättre!
15501998C_1800x1800.png
 

Dnyman

Omega
Kan rekommendera Weber S 330 lagom stor och med sidobrännare + searstation.
Broilking har jag bara hört gott om, Landman skulle jag undvika, helt enkelt för dålig kvalitet.
f2c9c60a-21e7-4f90-9c0a-1b1723df5111_large.jpg
Ska iväg i helgen och titta lite närmare på grillar, tackar för tipps, ska se lite närmare på denna .
 

The lord

Audemars
Idag skulle jag köpa nya briketter, har oftast haft kokosbriketter från Weber jag skulle handla på Bauhaus och då sa säljaren där att dom har slutat med produkter från Weber för de var inte bra Är det någon som har samma erfarenheter själv tycker jag att de har varit bra
 
Topp