Vad tror ni om denna https://thesilverrocketgrill.com/product/large-silver-rocket/
”cook a small farms entire flock of chickens all at once”

”cook a small farms entire flock of chickens all at once”
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är precis sånt där man inte vill se som nybliven lägenhetsägare…. Riktigt drömmigt!Fick tummen ur i somras att svänga ihop en lättare grillhörna.
Sjukt nöjd, gott om arbetsyta. Och det som vara jobbigast var gjutningen av bänkskivan.
(Tips från coachen, armera utav helvete. Annars får du sätta kantstål som en annan)
Då börjar det dra ihop sig. En av de små är precis klar och de övriga ligger precis över 60c så inne på upploppet. Primon har tuffat stabilt på mellan 107-111c sedan 08:30 i morse.Har varit lite dåligt med postande här från min sida. Men december är överlag en ganska intensiv grillmånad. 4:e vändan med skinkor åkte på imorse. Har tappat räkningen men tror det ligger på totalt 19st skinkor i år.
Årets smak är 3/4 äpple och 1/4 hickory. Brukar bli en lagom fin och julig röksmak.
Morgonens utsikt
![]()
Dagens laddning
![]()
De sista skinkorna som plockades av förra helgen. De här rackarna tog typ 2h längre än övriga skinkor som låg på då
![]()
Trevligt!Då börjar det dra ihop sig. En av de små är precis klar och de övriga ligger precis över 60c så inne på upploppet. Primon har tuffat stabilt på mellan 107-111c sedan 08:30 i morse.
![]()
HärligtTrevligt!
Röker älg på Kamadon för tillfället.
80-90’ i ugnen och siktar på 58’ som färdig temp.
Vad kör du med för termometer? En i den minsta skinkan eller en termometer med flera ”spjut”? Ska själv testa en ny blåtands termometer imorgon när jag ska grilla skinka men har bara 2 av max 6 spjut att sätta in vilket förvisso räcker då jag bara kommer köra en skinka. För rök blir det äppelspån som är blötlagt med en tesked råsocker. Bild lär väl komma upp då om jag inte misslyckas så fatalt att jag skämsDå börjar det dra ihop sig. En av de små är precis klar och de övriga ligger precis över 60c så inne på upploppet. Primon har tuffat stabilt på mellan 107-111c sedan 08:30 i morse.
![]()
Där ligger man i lä.Har varit lite dåligt med postande här från min sida. Men december är överlag en ganska intensiv grillmånad. 4:e vändan med skinkor åkte på imorse. Har tappat räkningen men tror det ligger på totalt 19st skinkor i år.
Årets smak är 3/4 äpple och 1/4 hickory. Brukar bli en lagom fin och julig röksmak.
Morgonens utsikt
![]()
Dagens laddning
![]()
De sista skinkorna som plockades av förra helgen. De här rackarna tog typ 2h längre än övriga skinkor som låg på då
![]()
Jag kör en maverick. Enligt mig den bästa och mest pålitliga termometern på marknaden. Jag har bara två prober till min, man kan köra två till kött men jag kör en i minsta biten och sen en i grillen för att se vilken temp primon håller.Vad kör du med för termometer? En i den minsta skinkan eller en termometer med flera ”spjut”? Ska själv testa en ny blåtands termometer imorgon när jag ska grilla skinka men har bara 2 av max 6 spjut att sätta in vilket förvisso räcker då jag bara kommer köra en skinka. För rök blir det äppelspån som är blötlagt med en tesked råsocker. Bild lär väl komma upp då om jag inte misslyckas så fatalt att jag skäms![]()