Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag får säga som Compiss. Jag står över denna. Synd att den inte kom i 38 - 40mm..Detta blir för stort för mig på en klocka utan länk.
Men kul för er söt har armar att bära upp dem! Och grattis till en fin (riktigt fin) klocka till riktigt bra pris.
Mvh Roffe
Funderade så jag också, och den lär väl inte vara så svårsålda i annat fall. Men iom att jag tkr min Sjöö Sandström Royal Steel 41mm på läder bär lite stort så väljer jag att avstå.Jag har nog inte riktigt handleder för den. Men den är för snygg för att avstå!
På länk hade jag nog gett det en chans, men en dykare på läder? Det känns stort med 43mm, iaf för mig. Jag föredrar lite mindre klockor.Dykare på 43mm är ju knappast något extremt, och med såpass rejäl vridring tror jag inte att den kommer bäras väldigt stort.
Minns inte lug till lug-måttet just nu. Men det var iaf mindre än 50mm.Dykare på 43mm är ju knappast något extremt, och med såpass rejäl vridring tror jag inte att den kommer bäras väldigt stort.
Med tanken på 43mm så känns 22 som det rätta svartMinns inte lug till lug-måttet just nu. Men det var iaf mindre än 50mm.
Minns inte lug till lug-måttet just nu. Men det var iaf mindre än 50mm.
Aha! Det var ju ganska stort trots allt."The features for the DS PH200M are following :diameter and heigth : 42.8mm, thickness : 12.6mm, lug-to-lug : 20mm and the distance between the top of the lug until the bottom of the lug below : 52.6mm”
Aha! Det var ju ganska stort trots allt.
52.6, ajajaj det var stort : /"The features for the DS PH200M are following :diameter and heigth : 42.8mm, thickness : 12.6mm, lug-to-lug : 20mm and the distance between the top of the lug until the bottom of the lug below : 52.6mm”
Seiko SBDC053 har liknande dimensioner och den är på gränsen till för stor på mig med mina 17 cm handleder. Den här är ytterligare ett par mm längre, så tyvärr får jag avstå. Trist att man ska ha så smala handleder, eftersom som klockan känns väldigt lyckad. Bra styrt med gruppköpet.
Dykare på 43mm är ju knappast något extremt, och med såpass rejäl vridring tror jag inte att den kommer bäras väldigt stort.
Den har ju dock större mått åt alla håll och kanter och Speedy bärs ju relativt litet, så jag är tveksam till det. Men jag hoppas verkligen du har rätt för då hugger jag en direktJag tror du har rätt. Den kommer att att vara relativt stor (jämfört med tex en Submariner) men inte för stor. Jag skulle gissa att den bär ungefär som en Speedmaster Prof.
Den har ju dock större mått åt alla håll och kanter och Speedy bärs ju relativt litet, så jag är tveksam till det. Men jag hoppas verkligen du har rätt för då hugger jag en direkt![]()
Nej! Är det fullbokat nuvisste inte att det var bara ett visst antal platser
![]()
Kan nog stämma, det ända jag minns var att de stod ett sista anmälningsdatum som var i slutet på månaden. Ja ja, you snooze you LoseTror inte det stod med i första inlägget från början.
Äh vad gör man inte för 80h gångreservDen med steghjul och gånghake i plastmaterial då...
Nä men det är nog en rolig klocka. Har tyvärr för dåligt tålamod att vänta till Oktober när jag ska ha nåt.