Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns ju någon videorecension på spanska där man i alla fall får en känsla för hur den ser ut, kan se om jag hittar den igenSka bli riktigt trevligt! Lyckades också knipa en av platserna.
Det har varit väldigt sparsamt med bilder på klockan på nätet. Fortfarande samma gäng bilder som publicerades i samband med Baselmässan.
Kul!Finns ju någon videorecension på spanska där man i alla fall får en känsla för hur den ser ut, kan se om jag hittar den igen
Edit:
Finns en ännu bättre kan posta om jag hittar
Håller med om att den ser riktigt tilltalande ut, ska bli kul att testa! Om jag köper den kommer den nog främst bäras på gummiKul!
Ser galet tilltalande ut tycker jag. Särskilt till det priset!
Hoppas bara de släpper en länk till den. Känns så tråkigt med läder till en dykare. Själv gillar jag inte natoband.
Ohhh!Finns ju någon videorecension på spanska där man i alla fall får en känsla för hur den ser ut, kan se om jag hittar den igen
Edit:
Finns en ännu bättre kan posta om jag hittar
Håller med, är riktigt sugen på en! Det enda som oroar mig är lug till lug måttet på visa bilder ser det bra ut och på andra bilder ser det ut som att den sticker ut.Ohhh!
Tack för klippen.
De hade jag inte sett förut.
Den ser ju faktiskt riktigt, riktigt bra ut.
Ja, det är en ganska stor klocka med sitt lug-lug mått på strax över 50mm.Håller med, är riktigt sugen på en! Det enda som oroar mig är lug till lug måttet på visa bilder ser det bra ut och på andra bilder ser det ut som att den sticker ut.
Håller med om att den ser riktigt tilltalande ut, ska bli kul att testa! Om jag köper den kommer den nog främst bäras på gummi
Kollade på bilderna och tycker dem ser bra ut, hoppas de är en 17,5cm för då kommer jag kunna ha den!Ja, det är en ganska stor klocka med sitt lug-lug mått på strax över 50mm.
Bilderna med wristshots på förra sidan har jag för mig är på en arm som är ca 17.5cm och det ser ju riktigt bra ut tycker jag
Ska se om jag hittar blogginlägget.
Ganska säker på 20mmJag har beställt en. Någon som vet vad den har för avstånd mellan bandhornen? Får nog bli ngt gummi (tex Moraletto) eller mesh.
Kollade på bilderna och tycker dem ser bra ut, hoppas de är en 17,5cm för då kommer jag kunna ha den!
Okej kan bli gränsfall då, dock sitter legend divern ganska bra på mig och den har ju liknande mått.Jag kollade upp det och det var 7.5" alltså 19cm.
Väldigt sneaky...Om nån vill överlåta köplatsen för 5120:- så är jag redo för blixtsnabb affär.
Skicka pm. ........... Tänk på att den kan vara för stor för dig![]()
Väldigt sneaky...![]()
Syftade på argumentet om storleken.Vill minnas att det var det man betalade när man bokade ett ex.
Riktigt nice!Nu finns det en välskriven recension av @turtle tillsammans med grymma bilder som garanterat inte kommer att göra väntan lättare för er som har beställt ett ex
https://klocksnack.se/threads/certina-ds-ph200m-hand-on.98076/#post-2483182