Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Utan att ha sett Guinand "in the flesh" men haft nÄgra Sinn sÄ mÄste jag sÀga att frÄn alla bilder jag sett och beskrivning av hur dom agerar i justering av verket och liknande sÄ verkar dom helt enkelt hÄlla en högre nivÄ pÄ utförande.Oh my, det dÀr var tajt elva. Bra bra bra. Men allvar varför ska jag ha denna istÀllet för 103 ST ?
Jag behöver veta.
Snyggare och tunnare sÄg jag nu. Ok.
Och lite lÀgre pris verkar det som.Utan att ha sett Guinand "in the flesh" men haft nÄgra Sinn sÄ mÄste jag sÀga att frÄn alla bilder jag sett och beskrivning av hur dom agerar i justering av verket och liknande sÄ verkar dom helt enkelt hÄlla en högre nivÄ pÄ utförande.
Dessutom!Och lite lÀgre pris verkar det som.
Ser mycket bÀttre ut Àn med meshlÀnken jag testade. FÄr nog bli nÄgot sÄdant för mig ocksÄ. Har du nÄgot förslag var man kan hitta nÄgon lÀmplig lÀnk. Nu Àr ju mitt case polerat sÄ fÄr bli nÄgon form av kombination tÀnker jag.Testade att krÀnga pÄ Sinns H-lÀnk pÄ Starfightern frÄn min UX. Funkade ju rÀtt bra - lite annorlunda rundning vid hornen och sen kulören lite gulare.
Inga problem alls att fÄ dit pinnarna.
TyvÀrr inga förslag- mejlade Àven bilderna till Petra och bad om tips!Ser mycket bÀttre ut Àn med meshlÀnken jag testade. FÄr nog bli nÄgot sÄdant för mig ocksÄ. Har du nÄgot förslag var man kan hitta nÄgon lÀmplig lÀnk. Nu Àr ju mitt case polerat sÄ fÄr bli nÄgon form av kombination tÀnker jag.
@TobiasD gjorde nÄgra prisjÀmförelser tidigare i trÄden.Dessutom!
Jag tycker det ser ut som att du fÄr in ett bra lÀnkverktyg (Typ Bergeon) i den lilla glipan ÀndÄ?Big mistake...
Guinand har ju inga hÄl och sÄ verkar pinnarna som satt pÄ UX vara lite för lÄnga??
SÄ nu fÄr jag inte loss lÀnken
NĂ„n som har tips?
Jag har en Bergeron, tyvÀrr Àr det "hylsan" du ser och inte stiftet med kant..nÀstan som ett fast stift.Jag tycker det ser ut som att du fÄr in ett bra lÀnkverktyg (Typ Bergeon) i den lilla glipan ÀndÄ?
Ordningen ÄterstÀlld. Den Àr sÄÄÄ fin pÄ det lÀdret.
Jag gissar att du inte tÀnker testa igen
Jag hÄller med, gillar verkligen det lÀdret.Ordningen ÄterstÀlld. Den Àr sÄÄÄ fin pÄ det lÀdret.
Inte med de hÀr stiften iallafall!Jag gissar att du inte tÀnker testa igen
Du skulle haft ett band med utfyllnad vid boetten. Blir vansinnigt snyggt.
Sjukt snyggt, mÄste provas.Du skulle haft ett band med utfyllnad vid boetten. Blir vansinnigt snyggt.
Acheter un Bracelet montre Ă attaches Ă©paisses ou Ă anses courbes ? | ABP Concept
Nej nej. böjda banstift bara nÀr hÄlen för pinnarna Àr för lÄng in mot boetter. Du ska ha förtjockade Àndar. Funderar pÄ ett sÄdant band till 158.anSjukt snyggt, mÄste provas.
Böjda bandstift alltsÄ?
Helt förstĂ„eligt, Starfightern Ă€r ĂŒbergrym. SĂ€rskilt med det lĂ€dret. BestĂ€llt Rios Typhoon Ă€nnu? Eller ska jag behöva göra det Ă„t dig.Det hĂ€r Ă€r nog den bĂ€sta klockan jag Ă€gt.
Faktiskt inte gjort det Ă€n.Helt förstĂ„eligt, Starfightern Ă€r ĂŒbergrym. SĂ€rskilt med det lĂ€dret. BestĂ€llt Rios Typhoon Ă€nnu? Eller ska jag behöva göra det Ă„t dig.
Det hÀr. Men ditt svarta Àr svÄrslaget.Faktiskt inte gjort det Àn.
FÄr ta tag i det - funderar lite pÄ vilken kulör?