Sitter något Grand Seiko 9F Superkvartsverk i den där du!Tror de luras.
Sitter väl nån Quartz i dem
Snart uppe i en månad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sitter något Grand Seiko 9F Superkvartsverk i den där du!Tror de luras.
Sitter väl nån Quartz i dem
Snart uppe i en månad.
Hur ser 11:an ut på era?Sitter något Grand Seiko 9F Superkvartsverk i den där du!
Publicera även i Kolla datumvisningen idag | Sida 68 | KlocksnackHur ser 11:an ut på din?
Hur ser 11:an ut på era?
Jag har ju inget datum
Kolla datumvisningen idag
Snyggt att lägga upp bilden 11:11 :D Oj där ser man, hade inte ens insett det själv😂klocksnack.se
Jag har ju en Sinnlänk 22mm+s - ska prova någon dag.Skulle vilja testa min på någon bra länk, har ni något förslag på någon som håller bra kvalitet som skulle kunna funka?
Den där tavlan skojar man inte bort - otroligt läcker!
Jag har 19mm så har någon ett bra tips är nobelpris nära till hands. Men tips mottages gladeligen .Jag har ju en Sinnlänk 22mm+s - ska prova någon dag.
Lite synd att de inte har någon 22mm.
Mejla dem så kanske du kan få tips?
Lägg gärna upp bild på den när du testar.Jag har ju en Sinnlänk 22mm+s - ska prova någon dag.
Lite synd att de inte har någon 22mm.
Mejla dem så kanske du kan få tips?
Tack! Nöjd att äntligen ha en gråtavlad chronograf .Den där tavlan skojar man inte bort - otroligt läcker!
Japp lovar- kan nog dröja lite men ska testa nån gång när jag är modig!Lägg gärna upp bild på den när du testar.
Jag var lite inne på att köpa en Sinn länk faktiskt.
Jag har mejlat men ännu inte fått något svar.
På lördagkväll .Japp lovar- kan nog dröja lite men ska testa nån gång när jag är modig!
Oh my, det där var tajt elva. Bra bra bra. Men allvar varför ska jag ha denna istället för 103 ST ?11:an på min...
Jag har ju själv tre Sinn(756, 856B, UX) och hade sneglat rätt länge på 103:an, särskilt 103 Diapal.Oh my, det där var tajt elva. Bra bra bra. Men allvar varför ska jag ha denna istället för 103 ST ?
Jag behöver veta.
Snyggare och tunnare såg jag nu. Ok.
Jag fattar. Hur känner du för loggan?Jag har ju själv tre Sinn(756, 856B, UX) och hade sneglat rätt länge på 103:an, särskilt 103 Diapal.
Efter alldeles för mycket tid för surfa runt på klockforum som detta landade jag på både Damasko och Guinands hemsidor som bägge har gemensam historik med Helmut Sinn/Sinn spezialuhren.
Efter @TobiasD bröt isen så beställdes den modell som jag fastnat för.
Mer än nöjd så här efter en månad.
Enda anledningen till att inte köpa är väl att den är svårfotograferad
Som en "fransk parfym"Jag fattar. Hur känner du för loggan?
Jamen va bra. Nu vart den plötsligt fulsnygg. Jag är ju lite svag för Sinn loggan ovanför datumfönstret dock.Som en "fransk parfym"
Men sen jag förstod att det är en flygplansvinge i profil så känns den mycket bättre och förstärker deras flyghistoria.
De har ju servat Heuer 1550 rätt länge.
Om jag förstått det rätt så gjorde Helmut det själv efter han köpte bolaget i mitten av 90-talet.
Du kan säkert få den utan logga. Hittade ju en som hade beställt en med egen H3 cirkel.Jamen va bra. Nu vart den plötsligt fulsnygg. Jag är ju lite svag för Sinn loggan ovanför datumfönstret dock.
Dom är så pass lika 103:an och Pilot Chrono 42 så då skulle loggan kunna vara en dealbreaker. Tänk på att 103 St Sa med safirglas är 341E dyrare än Piloten. Och Piloten är 42,6mm mot 103:ans 41.Jamen va bra. Nu vart den plötsligt fulsnygg. Jag är ju lite svag för Sinn loggan ovanför datumfönstret dock.
Visst är detÄr det inte fränt när det står DIE framför datumrutan ?
Visst är detÄr det inte fränt när det står DIE framför datumrutan ?
Jag med. Såg fantastisk ut i Youtubeklippet.Den här kungsblåa skulle jag vilja se irl!
Helt klart speciell. Inte speciellt dyr i skrivande stund men reservationspriset är ej uppnått.Guinand Helmut Sense Flying Officer 24h | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Guinand Helmut Sense Flying Officer 24h at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Blir ju lite sugen