Min Guinand har hamnat på bund och den känns mer som en höst/vinterklocka-så ska byta lite band på den och se vad som händer..Den är fortfarande riktigt bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min Guinand har hamnat på bund och den känns mer som en höst/vinterklocka-så ska byta lite band på den och se vad som händer..Den är fortfarande riktigt bra
Och fortfarande lika snygg!Den är fortfarande riktigt bra
Håller med. Och för mig en ha på kontoret klocka. Och snart är vi där.Min Guinand har hamnat på bund och den känns mer som en höst/vinterklocka-så ska byta lite band på den och se vad som händer..
Jävligt coolt
Nato i Canvas läder? Eller vanligt nato?Borde hitta något somrigare band till den?
Förslag mottages tacksamt
Orange är skönt somrigt och tooligt men inte helt övertygad att det passar perfekt till den modellen? Tycker den svarta är väldigt snygg, detaljen med den röda pluppen i vridringen var häftigChattade med Petra om den nya blå 60.
Länken är ngt enklare än den som @TobiasD har.
Satt och surfade lite och hittade den här.
Tydligen kan man beställa Flight Engineer med den oranga bezeln och då få den "bättre länken.
Vad säger juryn?
Flip eller flop?
Sitter ett Selitta SW220-1 verk i den.
Preis: 1.616,00 €
Alltid gillat den här;Orange är skönt somrigt och tooligt men inte helt övertygad att det passar perfekt till den modellen? Tycker den svarta är väldigt snygg, detaljen med den röda pluppen i vridringen var häftig
Ja det var i princip den jag tänkte påAlltid gillat den här;
Korrekt pris med länk är 1849€, de ska fixa hemsidan.Nordmeer Chrono - Guinand Fliegeruhren
Der Expeditions-Chronograph mit dunkelblauem Zifferblatt Gehäusekonstruktion mit Saphirkristall auf der Vorder- und Rückseite, geschützten Drückern und einer verschraubten Krone und dunkelblauem Zifferblatt mit Sonnenschliff. Dieses Modell wird mit einem Massivedelstahlband mit...www.guinand-uhren.de
Snyggt band!
Den är grym!!!!
Säger han att först såg den på Sinns hemsida?? Felsägning antar jagalternativ felhörning av mig.
Kolla klippet så ser man hur häftigt den skiftar.Märkligt, jag gillar inte blåa tavlor, men den där!!!!
Jag skulle inte bada med ett sådant superlent och mjukt (buffel?) läder. Haka på ett Nato eller MN och låt Starfightern bada. Bund till hösten .Tänkte bada med den nu på morgonen men tvekade över hur bandet skulle må så den fick vara kvar på landbacken.
Rios, så nog ingen fara i en insjö och det kanske vore bra för patinan?
Coolt!Såja nu kanske den ska få bada
Jäklarns fint Var kommer bandet ifrån?Såja nu kanske den ska få bada
Tack.
Jäklarns fint Var kommer bandet ifrån?