Fullkomlig kärlek. Så vackert!Bättre!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fullkomlig kärlek. Så vackert!Bättre!
Armbandet gör mycket mer för en klocka än vad jag har tänkt på tidigare!Fullkomlig kärlek. Så vackert!
Hej, har du tittat på Laco? Dom har också varianter på dessa?Ber om överseende då detta är mitt första inlägg.
I vilket fall går jag i tankar att handla klocka och har sprungit på Guinand, www.guinand-uhren.de.
Jag fastnade för deras serie 40 som enligt mitt personliga tycke är ett både snyggare och tunnare alternativ till Sinn 103.
Dessutom är den något billigare. Av vad jag kunnat läsa mig till har Helmut Sinn tidigare haft med Guinand att göra och att kvalitén ska vara, eller iallafall ha varit motsvarande Sinns.
Finns det någon här som har erfarenheter eller annan input att komma med angående märket, kvalité osv?
Är detta något att satsa på eller borde jag köpa något mer välkänt och etablerat märke?
Den här är väl hyfsat snarlik?Ber om överseende då detta är mitt första inlägg.
I vilket fall går jag i tankar att handla klocka och har sprungit på Guinand, www.guinand-uhren.de.
Jag fastnade för deras serie 40 som enligt mitt personliga tycke är ett både snyggare och tunnare alternativ till Sinn 103.
Dessutom är den något billigare. Av vad jag kunnat läsa mig till har Helmut Sinn tidigare haft med Guinand att göra och att kvalitén ska vara, eller iallafall ha varit motsvarande Sinns.
Finns det någon här som har erfarenheter eller annan input att komma med angående märket, kvalité osv?
Är detta något att satsa på eller borde jag köpa något mer välkänt och etablerat märke?
Relhoks inlägg är från 2015..... Just sayin!Den här är väl hyfsat snarlik?
Chronographs by Laco Watches | Model Hockenheim
Laco offers exclusive and original German Chronographs since 1925. Buy your model Hockenheim quick and safely at the Laco Watches Onlineshop.www.laco.de
Amen F*ck! Sorry.. så går det när man inte är helt vakenRelhoks inlägg är från 2015..... Just sayin!
Du är varken först eller sist som gör den tavlan!Amen F*ck! Sorry.. så går det när man inte är helt vaken
Blir nog riktigt fint!Nu har jag beställt ett nytt band till den här
Brunt struts med curved ends - ska bli kul att se hur Steveo fixar det
Hoppas detBlir nog riktigt fint!
Det heter ju luftskepp!Dykargummi på flygare?
Tycker det funkar rätt bra?
Sjuuukt najst!! Det där måste du vara nöjd med! Hur funkar kurvningen tycker du?Nytt band från Steveo - struts denna gång.
Känns mycket bra och är på mm efter måtten jag mejlade
Han gjorde ändarna lite kurviga in mot boetten.
Väldigt skönt läder!Sjuuukt najst!! Det där måste du vara nöjd med! Hur funkar kurvningen tycker du?
Det ryktas även om en ny manuell modell. Tänk om det är samma !Har länge varit sugen på en Budeswehr-homage (Guinand, Sinn etc.) men storleken har gjort att jag inte slagit till. När jag tillslut kontaktade Guinand för att se om de kunde göra en custom i 40,6 caset (göra om modell 361) så fick jag svaret att "pls. keep patient for a small while….." Så nu är spänningen olidlig
Hoppas hoppas Lyckades dock inte få ur dem när den skulle komma. Men om man prenumererade på deras nyhetsbrev så skulle man få veta innan det blev offentligt.Det ryktas även om en ny manuell modell. Tänk om det är samma !
Jag fick höra att den kommer innan jul och att jag inte kanske skulle gilla denHoppas hoppas Lyckades dock inte få ur dem när den skulle komma. Men om man prenumererade på deras nyhetsbrev så skulle man få veta innan det blev offentligt.
Hmmm.. varför inte gilla den? Borde vara en starfighter fast i 40,6. Det var iaf vad jag ville att de bygger åt migJag fick höra att den kommer innan jul och att jag inte kanske skulle gilla den
Så det lutar mot en klassisk trehänders.