Ahaa hans Land Rover? Har ett Grönt Zulu som är riktigt bra med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ahaa hans Land Rover? Har ett Grönt Zulu som är riktigt bra med
Japp och så gjorde han om det lite. Rätt skönt att han inte tar ngt extra för att göra det som du vill.Ahaa hans Land Rover? Har ett Grönt Zulu som är riktigt bra med
Bra skulle jag tro!Svart rally på 21:an. Undra hur det bruna skulle passa?
Du kan beställa ett sånt här Land Rover till 21:an!Svart rally på 21:an. Undra hur det bruna skulle passa?
19mm?Beställde detta till Guinanden. Eller 856B, jag får se.
20mm och nagelfil. Nä men det brukar gå att pressa ihop mjuka band till 19mm.
Mer foton!söt! Det var fasen vad den var smidig!
Cool klocka!
Lite udda va?? Ska jag klaga på nått så är den för liten och smidig!Cool klocka!
Tycker den passar din handled utmärkt. När producerades dessa?Lite udda va?? Ska jag klaga på nått så är den för liten och smidig!
Alltså de gör ju strax under tusen klockor årligen så... 100 låter rätt mycket.Tack, är nog bara en vanesak. Fram till 2007 Edit! 2014! , hittar inte så mycket om den. På ett ställe står det att det bara såldes 100st manuella. Får söka mer information....
Den är ju perfekt för mig!söt! Det var fasen vad den var smidig!
Faktiskt!Den är ju perfekt för mig!
Kanske FÖR lika om man ska ha båda, men denna har ju bättre dimensioner, så att sägaFaktiskt!
Den och din 356 är ju en Perfect match
Nä tänker att just därförKanske FÖR lika om man ska ha båda, men denna har ju bättre dimensioner, så att säga
Dålig koll på historien där, hahaNä tänker att just därför
356 måste ju ha fötts ut 351 för det är väl en rätt gammal modell som de gjorde x antal manuella av?
Äh jag killgissar lite bara.Dålig koll på historien där, haha
Den kan nog bli till salu..vi får se.Den är ju perfekt för mig!