• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Guinand

Dr. D

Patek
2-Faktor
Har länge varit sugen på en Budeswehr-homage (Guinand, Sinn etc.) men storleken har gjort att jag inte slagit till. När jag tillslut kontaktade Guinand för att se om de kunde göra en custom i 40,6 caset (göra om modell 361) så fick jag svaret att "pls. keep patient for a small while….." 😍 Så nu är spänningen olidlig :D
De är otroligt kundorienterade 🥳
Ibland kan det ta lite tid att få custom därifrån, 8 veckor har jag hört 🙄
Förstår inte riktigt hur du ville ha den?
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Ge mig bilder gubbar!! :hungry: (Det är för lite bilder i denna tråden) :angel:

Bra exempel på att du kan justera lite på deras modeller.
Här en GMT med serie 40 visare- snyggt.

1632494831954.png
 

Okonomiyaki

Panerai
2-Faktor
@Okonomiyaki
Här har lite bilder även ÅNGESTBILDERNA när jag krängde på H-länken från Sinn och höll inte på att får loss den :arghh:
Verkligen synd att det inte finns länk till den.
Frå väl köpa en med 20mm istället för länken äde har är ju sjukt fin.

1632495106350.png

1632495241229.png

1632495514312.png

1632495546770.png
Hahaha! Älskar "ångest-filtret" på just länk-bilderna. Jag mår dåligt bara av att titta på dina bilder. :hilarious: :hungover:

Äsch! Den är ju ett "strap-monster". Mina favoriter är på mörkbrun struts och på svart (mörk mörk brun?) bund. :hungry:
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Hahaha! Älskar "ångest-filtret" på just länk-bilderna. Jag mår dåligt bara av att titta på dina bilder. :hilarious: :hungover:

Äsch! Den är ju ett "strap-monster". Mina favoriter är på mörkbrun struts och på svart (mörk mörk brun?) bund. :hungry:
Den mår verkligen bra på bund och nu kom jag ju på att jag ska beställa en bundlapp i struts såklart!!!
 

Jamterik

Audemars
2-Faktor
Har länge varit sugen på en Budeswehr-homage (Guinand, Sinn etc.) men storleken har gjort att jag inte slagit till. När jag tillslut kontaktade Guinand för att se om de kunde göra en custom i 40,6 caset (göra om modell 361) så fick jag svaret att "pls. keep patient for a small while….." 😍 Så nu är spänningen olidlig :D
Det svaret tolkar jag som att det är ett släpp på G! :) Kul isf!
 

Jamterik

Audemars
2-Faktor
Sitter och letar en 155 Meisterstuck. Hittade dennna ist...lite sugen blir jag allt..

 
Topp