Hahaha!KS ensammaste tråd
Lägger tyvärr ut för få bilder på min...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha!KS ensammaste tråd
Hahaha!
Lägger tyvärr ut för få bilder på min..
Ser riktigt bra ut, gillar din "mod". Bra val.Finns det inte någon tråd för alla tyska klockor?
Inte tagit av länken på min GMT och kommer nog aldrig göra det.
Sitter perfekt.
Nordmeer gillas härOm jag skulle köpa en klocka idag hade det fan varit en till Guinand…
En werksfahrer
+1Nordmeer gillas här
Den är extremt bra. Bättre som borstad än polerad, må jag säga.Gillar den här också.
Tar 90% av handledstiden.
Tjänstgöring här medTjenixen! Det var inte igår
GMT:n är helt fantastisk!
Jag håller medGMT:n är helt fantastisk!
Går den att köpa fortfarande? Var inne på hemsidan men blev inte riktigt klok. Var en massa brutna länkar mest.Jag håller med
Deras hemsida är inte världens bästa, de är bättre på att göra klockor.Går den att köpa fortfarande? Var inne på hemsidan men blev inte riktigt klok. Var en massa brutna länkar mest.
Hej fick svar från Petra och bägge finns kvar.Går den att köpa fortfarande? Var inne på hemsidan men blev inte riktigt klok. Var en massa brutna länkar mest.
Skoj!Hej fick svar från Petra och bägge finns kvar.
Nu fungerar länkarna;
Nordmeer;Flieger Chrono GMT - Guinand Watches
FunctionsHours, minutes, subsidiary seconds, chronograph with 30 min- and 12 hours counters and central second hand, date display Casestainless steel polished, crown flank protection, light metal pilot 12h graduation bezel features bidirectional rotation,FKM-R sealing-system Dial and...www.guinand-uhren.de
Hon skrev också att de kommer ut med en ny manuell om jag tolkade henne korrekt.Nordmeer Chrono - Guinand Pilot Watches
The expedition chronograph with a dark blue dial Case construction with sapphire crystal on the front and back, protected pushers and a screw-down crown and dark blue sunburst dial. This model is delivered with a solid stainless steel strap with integration into the housing, screwed strap links...www.guinand-uhren.de
"We do not have the 31E any more-
And we will show more news- going into that direction…. Soon.
Kind Regards
Petra Stegelmann"
Så vackert att man blir tårögd!! Hur är känslan och kvalitén på bandet?British Racing Green
10/10Så vackert att man blir tårögd!! Hur är känslan och kvalitén på bandet?