Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Brukar inte gilla det men rätt kul att titta på.En klockgalnings motsvarighet till akvarium.....
Proffsigt!Staljar lite
Litet roligt med stativ - kostade 250:- nånting.Proffsigt!
Bah, finns bara ett sätt att tillreda broccoli! Inte! Vi körde 5-2 i ett år, broccoli var vääääldigt vanligt förekommande, jag har lite svårt för det nu.Tajmar broccoli
Det viktigaste är att inte köpa fryst.Bah, finns bara ett sätt att tillreda broccoli! Inte! Vi körde 5-2 i ett år, broccoli var vääääldigt vanligt förekommande, jag har lite svårt för det nu.
Skulle du bli grinig om man beställde en likadan?Staljar lite
Inga problemSkulle du bli grinig om man beställde en likadan?
Sjukt grym klocka! Håller med dig nu, om du classic 12 är för dressig.
Inga problem
Tror även att den skulle skitbra med de visarna Guinand valde som std.
Men satineringen är riktigt trevlig.
Tycker att länken är snäppet bättre än Sinns. Ingen microjustering och ett annat lås.
Ja, det hade nästan blivit ännu mer tooligt.
Du kan få den i satineratÄr ju justa satineringen som jag tror gör att den blir så sjukt lyckad är så sjukt sugen på en 361, var just att den inte är satineriad som hållit mig borta, men snart så
Vik hädan!!!Du kan få den i satinerat
Utan extra kostnadVik hädan!!!
Har för mig de skulle ha 400€ för specialtavla?Skulle vi inte kunna fixa ett ks köp?? Tavla med tyska och svenska flaggan och KS under?
Ok, det var i mest laget...Har för mig de skulle ha 400€ för specialtavla?
Fast det var för en tavla så om det är 10 blir det billigare.Ok, det var i mest laget...
Haha har förstått detta och köplusten är lite för stor men ska försöka vänta till efter jul dels slutar jag på min sista anställning(hoppas jag ) och sen är ju även december en allmänt kännd dyr månadDu kan få den i satinerat
Min är ju på spa.KS ensammaste tråd