Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det en av nyheterna?
Samma matta yta som på Starfightern men härdat stål tror jag?Är det en av nyheterna?
Tycker dom lyckats integrera datumet fint. Är helst en nodate-are men gör man det bra kan jag gå med på det.Samma matta yta som på Starfightern men härdat stål tror jag?
Och en ny kulör på tavlan om jag förstått det rätt. 3,6, 9 placeringen är ju snygg och finns ju även på den "gamla" chrono fliegern.
Gillar den men de borde ju kanske rensa lite i modellprogrammet, mycket som är lika.
Har jag drömt eller har det pratats om att G ska släppa en dykare?
Riktigt bra.Bryter en 3-månaders owg med klocka av annat märke med min kära Guinand 21 .
Tack! Jo jag har en länk.Riktigt bra.
Du skulle hitta en länk som passar storleksmässigt
Sorry det hade jag glömt.Tack! Jo jag har en länk.
Bästa lädret .Tillbaka på lädret
Kul! Hade nästan glömt bort att jag har en sån...Inlägg om @Jamterik s;
Post in thread 'Der Guinand Foto Thread'
https://uhrforum.de/threads/der-guinand-foto-thread.408992/post-8032838
Och nu glömde du att lägga med en bild på den. Men den dyker nog upp när som helstKul! Hade nästan glömt bort att jag har en sån...
Är din manuell?Kul! Hade nästan glömt bort att jag har en sån...
Yes, 7760 verk.Är din manuell?
Detsamma! Enda klockan jag inte sålt, utöver några som jag har goda minnen med som inte går att sälja. Kan tänka mig fler Guinand i framtiden men just nu är det Explorer 36mm som jag sparar till
Ska bli sjukt spännande och se dykaren han håller på med!Detsamma! Enda klockan jag inte sålt, utöver några som jag har goda minnen med som inte går att sälja. Kan tänka mig fler Guinand i framtiden men just nu är det Explorer 36mm som jag sparar till
Ibland blir man lite småtrött på klockan, sen får man ut den i direkt solljus och då jävlar i blir man förälskad i den igen