Eller så har han lånat den av ChrisOm artikeln stämmer i att klockan är begagnad så är det mest intressant enligt mig. Bör tyda på ekonomisk sinne och klockintresse.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eller så har han lånat den av ChrisOm artikeln stämmer i att klockan är begagnad så är det mest intressant enligt mig. Bör tyda på ekonomisk sinne och klockintresse.
Hahaha, klockren!! Men inte jag...Är det du som är Fredrik Backmans kompis N?
http://fredrik.cafe.se/min-van-n-och-det-forsta-intrycket/
Jag funderar på det i mina klara stunder...Då ska du nog fan i mig söka hjälp![]()
Är det någon som lånar av Chris så är det väl CP. Tänker på sketcherna i PartajEller så har han lånat den av Chris![]()
Hade varit betydligt snyggare med en Rolex daydate till snyggkostymen.
Säkert inte, men jag menar stilmässigt.Det hade nog varit snyggt. Men det finns väl inte en PR-avdelning i hela världen som skulle låta honom bära en guldrolex. Vitguld skulle kanske kunna funka, men ngt annat hade nog skapat mer uppmärksamhet än vad man behöver på hovet.
Ser väl ut som en 116528/31 om inte ljuset på bilden har träffat heeeeelt fel.
Ja, men inte med ändlänkar. Tycker jag.Säkert inte, men jag menar stilmässigt.
Betydligt snyggare.![]()
En kommentar på facebook till artikeln
Rolex är bara tecken på mycket pengar och dålig smak.
Breitling däremot är tecken på mycket pengar och bra smak.
Fredrik Backmans kompis N var en höjdare f ö, har inte läst den förr![]()
Brutalsnygg. Lite som en dressad hulk.Säkert inte, men jag menar stilmässigt.
Betydligt snyggare.![]()
Facit är tecken på lite pengar och bra smak...??
Eller så har han lånat den av Chris![]()
Här har du lite bilder iaf!Vad är det för daytona Chris har? 6263?
Det är ju alltid trevligt att veta vart ens pengar går.....
Klart prinsen ska ha en klocka. Man får ju hjälpa till lite så att han ser respektabel ut...Sluta lipa för i helvete, det är några enstaka kronor som går dit, du lär antagligen tappa bort mer i kontanter som ligger kvar i fickorna när du tvättar byxorna.
Dessutom så har han ju några egna rätt framgångsrika företag bakom sig och är ingen dum kille, så sluta grina att han gifte sig med en prinsessa och inte du.
Hahaha, som om nån hade bytt med honom! Jättehakorna kan gott ha varann...Sluta lipa för i helvete, det är några enstaka kronor som går dit, du lär antagligen tappa bort mer i kontanter som ligger kvar i fickorna när du tvättar byxorna.
Dessutom så har han ju några egna rätt framgångsrika företag bakom sig och är ingen dum kille, så sluta grina att han gifte sig med en prinsessa och inte du.
Nejdå det går bara under rubriken onödigt kronografanvändande, vilket är lovvärt. Han kanske klockar sin vaken tid, egen tid eller face timeUndrar vad han tar tid på? Har lite svårt för personer som bara låter kronografen stå och gå...