limerose
Basic
De när 6/9 är "öppna" på datumet etc
Det är att sexan eller nian inte riktigt går ihop. Se skillnaden på datumen här.
Closed
Open
Då är jag med, tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De när 6/9 är "öppna" på datumet etc
Det är att sexan eller nian inte riktigt går ihop. Se skillnaden på datumen här.
Closed
Open
Någon som förstår hur detta går ihop? En klocka från 2014 som redan har blivit servad och dessutom kostade servicen 15k? tagit in vatten?
https://klocksnack.se/threads/rolex-explorer-2-fortfarande-prissänkt.105350/
100-150 caHur mycket kan man räkna med och få betala för en provtryckning?
Ouch.Ja det kan du fråga mig . Min kompis badade med kronan ute, så det mesta bytes ut.
Tack för svarJa det kan du fråga mig . Min kompis badade med kronan ute, så det mesta bytes ut.
Nej vad oskönt, går sånt på drulle eller får man punga ut allt själv?Ja det kan du fråga mig . Min kompis badade med kronan ute, så det mesta bytes ut.
Nja i detta fall tog de en del av kostnaden vad jag förstod. De hävdade att det var ändå dags för service enligt Rolex rekommendationer och därför fick han stå för den delen(som jag förstod det)Nej vad oskönt, går sånt på drulle eller får man punga ut allt själv?
Ja det kan du fråga mig . Min kompis badade med kronan ute, så det mesta bytes ut.
Haha, om det varit min då så hade det nog blivit så. Jag köpte den efter totalrenoveringenHoppas att han står för ölen varje gång ni ses de kommande tio åren
https://www.chrono24.se/rolex/ref-1019.htmHej, såg en bild på en klocka och kan inte hitta den varianten någonstans. Någon som vet bättre?
Ganska säker på att det inte gör det, två helt olika lås när det gäller fästet för band/länk.Hej! Har en fråga angående om detta band passar till låset jag redan har?
Klockorna skickas separat i en mindre transportförpackning.Skickas en Rolex från Schweiz komplett i sin gröna box eller i någon form av mindre transportförpackning? Har handlarna ett lager av tomma boxar att ta av isåfall?
Till en nyare Rolex har jag boxen med öppen ficka för handlingarna istället för den nyare typen med "flärpen" som går att stänga på insidan av locket...?
Det verkar vara 'giveaways' som du letar efter. Alltså småprylar (därmed pennor med mera) som handlarna låter följa med vid ett nyköp ur butiken. Sådana säljs på K/S här med jämna mellanrum. Håll ögonen öppnaPennfråga. Gillar pennor. Någon som vet var man får tag i pennor med logga från klockmärken. Gärna Omega.
Pennfråga. Gillar pennor. Någon som vet var man får tag i pennor med logga från klockmärken. Gärna Omega.
Iväg med dig till lämplig AD och köp på dig några Rollar, Omegor och PP så du får pennorDet verkar vara 'giveaways' som du letar efter. Alltså småprylar (därmed pennor med mera) som handlarna låter följa med vid ett nyköp ur butiken. Sådana säljs på K/S här med jämna mellanrum. Håll ögonen öppna
Är det värt att kolla med fler än en butik? Ja.Hej. Är det värt att kolla med olika butiker om samma klocka (Rolex) när det gäller väntetid? Står butikerna i samma kö?
Det verkar vara 'giveaways' som du letar efter. Alltså småprylar (därmed pennor med mera) som handlarna låter följa med vid ett nyköp ur butiken. Sådana säljs på K/S här med jämna mellanrum. Håll ögonen öppna
Aha jag förstårTänkte mer på lite lyxiga pennor.
Om du står ut med Tradera så finns det väl alltid något:Pennfråga. Gillar pennor. Någon som vet var man får tag i pennor med logga från klockmärken. Gärna Omega.